tirsdag 6. august 2019

55.) "Drapet som Drepte Norge." AP/Jens Stoltenbergs "Jan Wiborg ble Drept for bl.a. Dere i NATO!" - Avhengighetsdrapet - På Ingeniør, Privatetterforsker og Varsler Jan Wiborg i 1994.

.
55.) "Drapet som Drepte Norge." AP/Jens Stoltenbergs "Jan Wiborg ble Drept for bl.a. Dere i NATO!" - Avhengighetsdrapet - På Ingeniør, Privatetterforsker og Varsler Jan Wiborg i 1994.
.
Forleden kveld skrev jeg dette for Adressa.no - Få dager etter at AP kontrollerte Schibsted fikk meg utestengt fra å kommentere i adressa.no.
.
Det var ingen markant økning i interessen om bloggen - så Adressa brydde seg tydeligvis ikke...
.
"Drapet som drepte Norge." 
Jeg har en ny konklusjon på hvorfor Jens Stoltenberg valgte at ingeniør, privatetterforsker og varsler Jan Wiborg skulle drepes: Ved å få Jan Wiborg drept kunne GHBs høyre hånd påpeke at han - Jens Stoltenberg - og AP fikk drept Jan Wiborg på vegne av alle som ville at ny Hovedflyplass skulle legges til Gardermoen. Stortinget vedtok Hurum - så AP fikk tåkedataene forfalsket for Hurum. 
.
Da Jan Wiborg sa at han hadde avsløringene - ba de som hadde støttet NATO og Gardermoen om at "1994 problemet Jan Wiborg" måtte finne en (fredelig) løsning. Ved å få Jan Wiborg drept - sannsynligvis av eks soldater fra Serbia - tvang Jens Stoltenberg alle som støttet NATO - og NATO selv - i en avhengighetsfelle. Kan også ha gjeldt Bill og Hillary Clinton - som kan forklare hvorfor deres prodigy(?) Barak Obama støttet Jens Stoltenberg som ny Generalsekretær i NATO. 
.
Schibsted har stengt meg ute fra Bergens Tidende, Stavanger Aftenblad, Fædrelandsvennen og Aftenposten og nå også Adressa - Er det hvirkelig ingenting dere kan gjøre for å løfte utestengelsen fra Adressa? Jeg ble utestengt fra både NRK Ytring - "ARK" - og Adressa fordi jeg skrev om journalist-lillesøster/svigerinne Nini Stoltenbergs tap av livslyst > undergang og  Metadonselvmord.
.
Teksten om Jan Wiborg står bl.a i JensStoltenbergsKriminelleCV i 2.). Som er blitt min nye hovedblogg - etter at Jens & co fikk min 326 punkt lange hovedblogg ArresterJensStoltenberg vekksensurert 1. Juli - fordi jeg skrev om APs UDs Ingrid Schuleruds sabotasjer mot meg gjennom UD i 2016 og gjennom NAV, Årstad, nå - og jeg påsto "J'accuse!" at hun hadde fått Sosialkontoret i Oslo til å sabotere mot sin journalist-svigerinne Nini Stoltenberg...
.
Forøvrig er APs varsler-pris "Zola-Prisen" falsk - og eksisterer KUN for at AP skal kunne utvide sitt kartotek over varslere som kan bli et problem mot AP og AP/DNBs stat i Staten. "J'accuse!"
.
.
.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar