onsdag 21. august 2019

57.) Jeg er utestengt fra Adressa. + NRK. Ytring + Resett + Document.

.
57.) Jeg er utestengt fra Adressa. + NRK. Ytring + Resett + Document.
.
Vi klarer ikke å poste kommentaren din fordi du har blitt utestengt av Adressa.no. Finn ut mer.
.
Vi klarer ikke å poste kommentaren din fordi du har blitt utestengt av NRK Ytring. Finn ut mer.
.
Vi klarer ikke å poste kommentaren din fordi du har blitt utestengt av Resett. Finn ut mer.
.
Vi klarer ikke å poste kommentaren din fordi du har blitt utestengt av Document.no. Finn ut mer.
.
Fra Adressa. og NRK. Ytring ble jeg utestengt fordi jeg skrev om journalist-lillesøster/svigerinne Nini Stoltenbergs tap av livslyst og Metadonselvmord.
.
Fra Resett. og Document. ble jeg utestengt omtrent samtidig for over ett år siden.
.
.
.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar