lørdag 4. august 2018

11.) Varsel og resultat: Hvor mange milliarder tap påførte jeg JUM i 2009 og 2010?

.
11.) Varsel og resultat: Hvor mange milliarder tap påførte jeg JUM i 2009 og 2010?
.
Jeg ønsker å gifte meg med en som jeg begynte å flørte med for snart 25 år siden og som i snart ti år - på avstand - har beundret meg og min klokskap og mitt mot. Jeg blir i så tilfelle sannsynligvis sekundær mentor for en av JUMs livsarvinger. Derfor ønsker jeg ikke lengre å vite hvor store tap jeg påførte JUM i 2009 i CRU og i 2010 i ITX. Et uspesifisert milliardbeløp kan - forhåpentligvis - spøkes bort, mens en reduksjon i fremtidig arv på nøyaktig x,x milliarder kroner - kan f.eks deles på et års 365 dager slik at beløpet kan gjøres lettfattelig og mere irriterende for vedkommende jeg forhåpentligvis blir sekundær mentor for...
.
Både CRU og ITX ble oppkjøpt av Russiske Severstal og den Russiske oligarken Alexei Mordashov - slik at det skal muligens gå an å finne ut hvor mange milliarder kroner det hele er verdt nå.
.
For teatralske effekter kalte jeg bedrageriforsøkene i CRU og ITX for "svindelforsøk". Bedrageriforsøk har en strafferamme på 5 år og er nå strafferettslig foreldet.
.
.
CRU: Slik jaget jeg JUM ut av CRU/Crew Gold svindelen.
.
Fra runebjerkearresteres.blogspot.no
.
Eksemplene på hvordan jeg jaget JUM ut av CRU/Crew Gold og ITX/Intex Resourses svindlene er gode eksempler på at jeg har Avdekket OG Motarbeidet organisert økonomisk kriminalitet.
Jeg skrev tilsammen vel 50 tråder om JUM sine svindler i PGS, CRU og ITX.
.
En naturlig kursnedgang lar seg forklare, mens en manipulert kursnedgang strider imot fornuften. I CRU gikk aksjen mot ATL mens gullprisen gikk mot ATH. Aksjonærene i CRU VISSTE at de ville vinne til slutt uten at de forsto at JUM bare hadde planlagt EN vinner - seg selv...
.
Resultatet ble at den dyktige, erfarne og hensynsløse seriesvindleren JUM knuste kursen - 97,1% i sin tid i styret. I CRU knuste JUM kursen 94% i løpet av 94 børsdager.
Børsmeldingen om at styreleder JUM hadde gått ut av Crew styret kom 41 timer etter et jeg kom med de tre CRUNFL-trådene samlet.
Tilfeldighet? Det tror ikke jeg...
.
CRU/Crew Gold: 13.oktober 2009 ga styreleder JUM opp sitt "forsøk på å redde CRU-selskapet"
- Offisielt fordi NTM styreleder og NTM deleier(5,49%) Pareto hadde stoppet NTMs opprinnelige konvertering-plan fra obligasjoner til aksjer.
- Uoffisielt fordi min Avdekking og Motarbeiding i 10 måneder og 41 intense timer omsider hadde jaget seriesvindler JUM ut av sitt svindelobjekt CRU.
.
JUM gikk glipp av en svindelgevinst på over 2 milliarder NOK - ifølge verdisettelsen av selskapet på litt over 3 milliarder NOK i Severstal og Pareto/Endeavour dealen.
.
Situasjonsbildet en kort tid etter at de tre CRUNFL-trådene kom samlet rundt klokken 17:00 den 11.oktober 2009.
41 timer senere meldte CRU at styreleder JUM hadde gått ut av styret:
.
1.)CRU JUX+DNM+OB svindelbørspause 10.nov.2008
Endret: 11.10.09 17:09
Innlegg av: NFL 98/2 (15.09.09 22:55 ), lest 1631 ganger
.
2.)CRU JUX inndekket 40 mill.aksjer 10.11-09.01.09?
Innlegg av: NFL 98/2 (11.10.09 16:55 ), lest 50 ganger
.
3.)CRU JUX "sparte" 120 mNOK på svindelbørspausen!
Innlegg av: NFL 98/2 (11.10.09 17:03 ), lest 21 ganger
.
Resultat:
"13/10-2009 10:10:00: (CRU) Crew Gold Announces Resignations LONDON, United Kingdom: Crew Gold Corporation ("Crew" or "the Company") (TSX, OSE: CRU) today announces the resignations of Mr. Jens Ulltveit-Moe as Director and Chairman of the Board..."
.
.
.
ITX: Slik jaget jeg JUM ut av ITX Intex Resourses svindelen.
.
Fra runebjerkearresteres.blogspot.no
.
Crew Minerals ble utfisjonert fra CRU/Crew Gold 21.desember 2006.
CMI skiftet navn til ITX/Intex Resourses 11.desember 2007.
Fem uker etter at JUM ble styremedlem i Crew Gold solgte CRU sin aksjebehodning i ITX, nesten alt gikk til JUM.
Og slik endte JUM sitt forsøk på Norgeshistoriens største "Selvfinansierende underslagsvindel":
.
I ITX jaget jeg JUM ut av selskapet etter kun to uker med beskyldninger om svindel og bedrag. Og ved å vise en utrolig utregning av JUM sitt "selvfinansierende" underslagsvindelobjekt ITX.
Utregningen viste at han gjennom aktiv kursmanipulasjon timet med egne salg og kjøp samt styre vedtatt utbetaling av meste parten av selskapets kapital ville kunne overta HELE Intex Resourses HELT GRATIS + at han ville kunne putte 100 mNOK cash rett i lommen! (Minus utgiftene til AP/DNBs Svindeltrekant DNM-OSE-NTM.)
.
Trådene som Avdekket OG Motarbeidet JUM i ITX:
.
"ITX - Handelen 27.august sekund for sekund. JUX vs."(NFL 98/2)
Innlegg av: NFL 98/2 (02.09.10 10:11 ), lest 1247 ganger
.
"ITX - Hissige JUX viser oss fingeren... JUX vs."(NFL 98/2)
Innlegg av: NFL 98/2 (31.08.10 10:51 ), lest 1870 ganger
.
"ITX/JUX Selvfinansierende underslagsvindel forklart"
Innlegg av: NFL 98/2 (04.09.10 20:05 ), lest 1424 ganger
.
"ITX/JUX - OB nektet å delta i svindel? JUX vs."(NFL 98/2)
Innlegg av: NFL 98/2 (07.09.10 12:28 ), lest 259 ganger
.
Resultat:
"14.09.2010 08:53:33 Disclosure of shareholding FLAGGING Oslo, September 14, 2010 - UMOE AS announces that it has sold 18,480,000 shares in Intex Resources ASA at a price of NOK 3.90 per share. After the sale, UMOE AS owns 0 shares in Intex Resources ASA."
.
.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar