lørdag 4. august 2018

33.) Jeg varslet og er fremdeles utestengt fra Politihuset i Bergen, Media City i Bergen, NAV, HegnarOnline.no, Nettavisen.no, Resett.no og Document.no.

.
33.) Jeg varslet og er fremdeles utestengt fra Politihuset i Bergen, Media City i Bergen, NAV, HegnarOnline.no, Nettavisen.no, Resett.no og Document.no.
.
.
"ALLE hater meg HELE tiden!"
.
Følgende har utvist meg pga mine skriverier om Statsminister Jens Stoltenbergs indre AP-okkupasjon av Norge.
Og om Jens Stoltenberg / Rune Bjerke / APs okkupasjon av Statsbanken DNB - startet 1. januar 2007 - for å skape den
"AP okkuperte korrupte og kriminelle Statsbanken DNB". Og for å skape "AP/DNBs Svindeltrekant DNB/Rune Bjerke/DNM - OSE/Bente Landsnes/VPS - NTM".
.
Siden ble jeg også utvist for å skrive om jentejegeren Trond Giske sine jentebarn erobringer på AUFs sommerleir for barn og ungdom og i andre AUF sammenheng...
.
Politihuset i Bergen.
Media City i Bergen.
NAV Årstad i Bergen.
HegnarOnline.no i Oslo.
Nettavisen.no i Oslo.
Resett.no i Oslo.
Document.no i Oslo.
.
.
Jeg gikk mye på Politihuset tidligere slik at jeg ikke skulle kunne bli beskyldt for ikke å ha forsøkt å involvere politiet og Politimester Kaare Songstad. Men APs PST eller andre gikk lei av at jeg kom til Politihuset så ofte, så de beordret APs egen Politimester Kaare Songstad om å forby meg adgang.
En mannlig politibetjent med skittenblondt hår og dårlige tenner fortalte meg klokken 16:45 den 21. November 2017 at jeg ikke skrev om noe straffbart hvor på han skjøv fotokopiene av nye blogg innlegg titler tilbake i mine hender. Det svartnet for mine øyne og jeg svor i mitt stille sinn at jeg ikke ville gi meg før APs Politimester Kaare Songstad ble tiltalt og dømt ved en Okkupasjonsrett Domstol...
For å irritere APs PST gikk jeg av og til utenfor Politihuset for å slå telefonen -av- og andre ganger -på- ved Politihuset slik at APs PST skulle tro at jeg fremdeles ble mottatt på Politihuset av APs egen Politimesters folk....
.
.
Media City i Bergen: Kveldsvakten - som ser ut som en plaget forvokst Katolsk korgutt - ringte politiet og fikk meg kastet ut fra Media City i Bergen den 5. Oktober 2017 kl 20:30 - da jeg prøvde å kontakte NRK, TV2 og BT.
Jeg har vært tilbake senere om kveldene og to andre vakter har vært greiere mot meg.
- Han høye blonde med "Man-bun".
- Han glattbarberte.
Men å ringe TV2, BT og BA har vært et lite mareritt i innføring i hvilken AP indoktrinert Norsk mentalitet som eksisterer blant APs Norske "journalister".
.
.
Den 4. Desember 2017 skrev NAV Årstad to like lydende brev som ble signerte og sendt i to konvolutter til meg angående mine lange opphold i NAV Årstads lokaler.
Så nå har jeg bare lov til å gå der hvis det er veldig viktig.
Årsaken var at jeg av og til brukte en av NAV Årstad sine 6 datamaskiner til bloggskriving.
Utløsende faktor var nok denne som jeg skrev 7. November på
norgesukjentehelt.blogspot.no
"12.) År 2100: Kåringen av Top 5 viktigste Nordmenn i det 21. Århundre."
"Skrevet på NAV, Årstad, av "Årstad 007"."
Forøvrig fikk min - snarlige(?) - kone og jeg tre av de fem første plassene...
- En dag i Februar prøvde jeg allikevel å bruke en datamaskin hos NAV Årstad - men da kom vakten løpende og myste på teksten "arrester Jens Stoltenberg" og kastet meg ut...
.
.
Den 20. Februar 2018 slettet HegnarOnline mitt timer gamle nick "Fremtid Skaper".
Fra bloggen norgesviktigstevarsler.blogspot.no:
"30.) 10 år med varsling på HegnarOnline - som nå har utestengt meg... + En kort oppsummering av noe av det jeg har skrevet om på HegnarOnline om AP/DNB organisert politisk og økonomisk svindel og bedrag siden 2008." 
.
.
Fra nettavisen.no 15.03.18 17:34
"Din bruker har blitt sperret."
"Du er inntil videre blitt utestengt fra Nettavisens kommentarfelt. Årsaken er en upassende kommentar."
Fra bloggen norgesviktigstevarsler.blogspot.no:
"38.) Mine varslinger i Nettavisen.no - til FrP - som ikke ønsket min hjelp til å forhindre en mistillit-avstemning i Stortinget. - Og så slettet Nettavisen.no min brukerkonto."
"39.) Har Nettavisen blitt okkupert av AP og annen organisert kriminalitet?" 
.
.
"Vi klarer ikke å poste kommentaren din fordi du har blitt utestengt av Resett. Finn ut mer."
.
.
"Vi klarer ikke å poste kommentaren din fordi du har blitt utestengt av Document.no. Finn ut mer." 
.
.
.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar