lørdag 4. august 2018

8.) Resultat: De svindlede eks aksjonærene i Repant overtar RVM AS.

.
8.) Resultat: De svindlede eks aksjonærene i Repant overtar RVM AS.
.
Jeg var forleden dag i REMA 1000 butikken, som ligger i Sparebanken Vest sine gamle lokaler i Bergen, for å bruke buttikkens raske RVM pantemaskin. Som under sykkel VM fortalte jeg noen at innen ti år eier jeg 10% av selskapet RVM - som Repant AS, Microlux AB og Bevesys OY nå heter.
.
Når investorsvindelen er avslørt og investorsvindlerne Ola Mæle og Per Kverneland og den Svenske seriesvindleren Gerald Engstrøm er arrestert tilfaller RVM investorsvindlernes ofre - og siden jeg har holdt på med dette i ti år fortjener jeg 10% av selskapet.
.
Da blir vi også eierne av RVMs unike gjenkjenningsystem som kan ha en enorm verdi i seg selv hvis det kan brukes i alle former for maskiner som trenger et unikt gjenkjenningsystem.
.
.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar