lørdag 4. august 2018

43.) Putin/Stoltenberg/Mæle-vennlige Resett.no har stengt meg ute fra å komme med flere kommentarer...

.
43.) Putin/Stoltenberg/Mæle-vennlige Resett.no har stengt meg ute fra å komme med flere kommentarer...
.
"Vi klarer ikke å poste kommentaren din fordi du har blitt utestengt av Resett. Finn ut mer."
.
Så vidt jeg husker har Ola Mæle, Øystein Stray Spetalen og Jan Haudemann-Andersen vært venner siden 80-tallet og de tre + "Bollegutt" delte kontorfellesskap på 90-tallet.
Da jeg begynte å skrive i Øystein Stray Spetalen og Jan Haudemann-Andersen startede resett.no visste jeg at Ola Mæle kom til å få meg kastet ut så snart han fant ut av det.
.
"Spettet" og "Haussemann" har jeg aldri brydd meg om og Ola Mæle ønsker jeg selvfølgelig alt vel - frem til han har betalt meg for "tort og svie".
(Denne måtte jeg slette da jeg tydeligvis var veldig sur da jeg skrev om den legeutdannede Ola Mæle.)
"7.) 50 mNOK til meg fra svindlerne: Ola Mæle, Per Kverneland og Systemair AB, SYSR, seriesvindler Gerald Engstrøm."
.
Hvis noen har fått det med seg så ønsker jeg altså å gifte meg med - eventuell inngå en livslang leasingavtale - med "slem jente".
Etter alle kalkyler og beregninger passer vi utmerket sammen både privat og som et ekspert-par innen problemtolking og multilayer problemtolkning i USA.
Hun skal aldri ha noe med Norges Fortid og Nåtid å gjøre - delvis for sin egen sikkerhet skyld og delvis fordi hun har enkelte venner, som jeg nok vil betegne som riff-raff, og som hun nok føler seg forpliktet til å beskytte.
.
Eneste grunn til at hun skal ha noe med Norges Fremtid å gjøre er hvis hun av en eller annen grunn blir pålagt til å være med på å forme Norges Fremtid - via sikkert internett fra USA.
Skulle det oppstå flere problemer for henne er hun da beskyttet som min kone da Samfunnet skylder meg mye for at jeg har sølt vekk 10 år av mitt liv på det som var Samfunnets PLIKT å oppdage: at Statsminister Jens Stoltenberg gjennomførte en kriminell indre AP-okkupasjon av Norge. Samfunnet skylder meg derfor et "Frikort" som - hvis nødvendig - jeg velger å bruke på min kone.
.
Selv er jeg ikke lengre interessert i Norges Fortid og Nåtid da Nordmenn kan få holde på med sitt idioti til EU setter EØS landet AP/DNB okkuperte Norge under Administrasjon.
Å være SÅ nasjonalt selvgod og SÅ naiv SKAL straffe seg!
Hvis jeg blir tvunget inn i en kommende Krise-Regjering ville jeg ha innført tvangssterilisering innen en rekke yrkesgrupper - inkludert ALLE Stortingsrepresentantene med fartstid fra 2013 eller før.
Capice?
.
MEN jeg er forpliktet til å få arrestert landssviker Jens Stoltenberg som i 8 år forsøplet SMK og som nå forsøpler Hovedkontoret i NATO.
Som vladimir Putin/FSB spion, øyne, ører og stemme truer Jens Stoltenberg/Ingrid Schulerud/Vladimir Putin/FSB tilsammen vel en milliard mennesker i NATO landene + Russland + landene imellom NATO og Russland.

Mandag morgen den 16. April 2018 fikk jeg - takket være Ola Mæle(?) den forventede beskjeden fra resett.no: (Kommer senere da jeg ikke ønsker å legge igjen min IP nå hos resett.no)
.
.
Legg forøvrig merke til at AP vennlige adressa.no aksepterer det om bl.a AP som "uavhengige" resett.no sensurer vekk...
.
.
Diskusjon på Resett 64 comments
Stoltenberg letter på sløret om hektisk Syria-diplomati
Åsmund Agdestein
Åsmund Agdestein for 7 timer siden
Fjernet
.
Jens Stoltenberg snakker om sikker kommunikasjon.
H.A.G., som jeg nå tror er Trond Giske sitt søskenbarn, kan bekrefte at jeg skrev 20 måneder for Amerikansk Etterretning for å få NSA til å overvåke Jens 24/7.
I tillegg kan H.A.G. bekrefte at jeg besøkte den Amerikanske Ambassaden i Bangkok i Desember 2015.
.
Søkbart: "10.) Written 2016.01.17. for CIA."
.
Det var ikke før i August 2017 at jeg oppdaget at "Hansemann" er en Giske og det var ikke før i August 2017 at jeg fortalte at jeg hadde skrevet for CIA.
Til tross for at "Hansemann" nok spionerte på meg for Trond - og dermed også Jens - regner jeg fremdeles "Hansemann" som min beste Norske venn siden gymnaset...
.
Søkbart: "230.)" + "Trond Giske" + mitt navn.
.
.
Diskusjon på Adressa.no 2 comments
Stoltenberg letter på sløret om hektisk Syria-diplomati
Åsmund Agdestein
Åsmund Agdestein for 10 timer siden
.
H.A.G., som jeg nå tror er Trond Giske sitt søskenbarn, kan bekrefte at jeg i 20 måneder skrev for Amerikansk Etterretning for å få NSA til å overvåke Jens Stoltenberg 24/7. I tillegg kan H.A.G. bekrefte at jeg i Desember 2015 var på den Amerikanske Ambassaden i Bangkok.
Søkbart: "10.) Written 2016.01.17. for CIA."
.
Det var ikke før i August 2017 at jeg fortalte noen at jeg hadde skrevet for Amerikansk Etterretning. Men H.A.G. fortalte det nok til sitt søskenbarn som fortalte det til Jens Stoltenberg som fortalte det til...
.
Det var ikke før i August 2017 at jeg fikk vite at "Hansemann" - min beste Norske venn siden gymnaset - er en Giske.
Søkbart: "230.)" + "Trond Giske" + mitt navn.
.
.
Diskusjon på Resett 15 comments
Første rohingyafamilie returnert til Myanmar
Åsmund Agdestein
Åsmund Agdestein for 12 timer siden
Fjernet
.
Jeg reiste i bl.a Bangladesh og Burma (Myanmar) i 1984.
Den etniske rensingen i Myanmar er et godt eksempel på at verden trenger en form for verdens-politi.
Et sjokk for mange var det nok å oppdage at "fredelige Buddhister" ikke er så fredelige allikevel...
.
Jeg skrev i Oktober en futuristisk sak der jeg i November i år reiser inn i Myanmar for å hente tilbake Aung San Suu Kyi sin Nobelpris medalje - noe hun tydeligvis blir svært sur for...
Søk på "15.)" + hennes navn + mitt navn.
.
.
Diskusjon på Adressa.no 2 comments
Første rohingyafamilie returnert til Myanmar
Åsmund Agdestein
Åsmund Agdestein for 13 timer siden
.
Den etniske rensingen i Myanmar var noe verdenssamfunnet burde ha greid å stoppe tidligere.
Det var nok et sjokk for mange at den Buddhistiske tro ikke er så fredelig som den gir inntrykk av...
.
I 1984 reiste jeg i bl.a Bangladesh og Burma (Myanmar).
.
I Oktober i fjor skrev jeg et liten futuristisk sak der jeg i November i år visstnok drar inn i Myanmar og henter tilbake Nobelprisen til Aung San Suu Kyi - og det går tydeligvis ikke helt fredelig for seg...
Søk på "15.)" hennes navn og mitt navn...
.
.
Diskusjon på Adressa.no 4 comments
Stoltenberg støtter Syria-angrep
Åsmund Agdestein
Åsmund Agdestein for en dag siden
.
Vladimir ble opplært til å utøve KGB sin sluhet.
Vladimir studerte i Dresden i DDR STASI sin sluhet.
Vladimir har formet FSB sin sluhet.
.
Det er mulig Vladimir fikk sin venn Bashar al-Assad til å fremprovosere angrepet for å danne et klarere skille mellom de som støtter Russland og de som støtter USA.
D.v.s. Vladimir tvinger en eller annen til å velge side - en som Vladimir vet kommer til å velge Russlands side.
.
Forøvrig kunne konflikten i Syria ha vært forhindret for vel 7 år siden hvis USA hadde hatt et nærmest unikt ekspertpar innen problemtolking og multilayer problemløsning.
.Hennes CV er ens professors CV og min CV er erfaringene fra 92 land reist hvorav 50 land utenfor Vest-Europa krysset på sykkel, inkludert Syria. Sammen vil vi kunne komme frem til problemtolkinger og multilayer problemløsninger ingen i USA ville kunne greie å komme frem til.
.
Ifølge meg og noen av mine 6 blogger driver Vladimir utpressing mot Jens - men det var først i fjor at jeg fikk mistanke om at utpressingen gjelder noe som skjedde i 2011.
.
H.A.G., som jeg nå tror er Trond Giske sitt søskenbarn, kan bekrefte mye inkludert at jeg er "livredd" Russlands Utenriksminister Sergeij Lavrov...
.
.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar