lørdag 4. august 2018

31.) Jeg har varslet til Moxnes og Rødt - OG til NKP. Greier Moxnes å få Terje Søviknes UT! av Regjering og Storting og Trond Giske og Kristian Tonning Riise UT! av Stortinget - i moralløse og konsekvensløse Norge?

.
31.) Jeg har varslet til Moxnes og Rødt - OG til NKP. Greier Moxnes å få Terje Søviknes UT! av Regjering og Storting og Trond Giske og Kristian Tonning Riise UT! av Stortinget - i moralløse og konsekvensløse Norge?
.
Bjørnar Moxnes, leder i Rødt hadde artikkelen
"Hysterisk Rødt-frykt i Aftenbladet" i Aftenbladet.no på fredag den 6. Juli 2018.
Jeg skrev en kommentar - og jeg går ut fra at Moxnes leser kommentarene til sin egen artikkel - og at han finner veien til noen av mine 8 blogger...
.
Lørdag den 7. Juli 2018 infiltrerte jeg en stand Norges Kommunistiske Parti hadde på Torgalmenningen i Bergen. Jeg snakket mest med han skjeløyde men også med han fra Chile. Jeg advarte de om at AP og annen organisert kriminalitet har redaksjonell kontroll over avisen "Klassekampen" - men en av de påsto at de allerede visste det...

Bjørnar Moxnes og partiet Rødt har noe som de kaller "Rett til å tilbakekalle representanter". Uten at jeg bryr meg om å se hva det gjelder tolker jeg det som retten til å tilbakekalle og erstatte Stortingsrepresentanter som ikke følger Norges lover og/eller Norges morallover.
.
Bjørnar Moxnes har to barn som jeg vet ingenting om. Kanskje har han en datter eller kanskje har han til og med to døtre. Det jeg ønsker at Bjørnar Moxnes og alle Stortingsrepresentanter og Regjeringsmedlem med døtre skal tenke HVER GANG de ser eller hører Regjeringsmedlem / Stortingsrepresentant Terje Søviknes og Stortingsrepresentant Kristian Tonning Riise er dette:
"Hva kommer jeg til å gjøre med deg hvis du skjenker min 16 år gamle datter full før du voldtar henne?"
.
HVER GANG Bjørnar Moxnes og alle Stortingsrepresentanter og Regjeringsmedlem med døtre ser eller hører Stortingsrepresentant Trond Giske ønsker jeg at de alle skal tenke dette:
"Hva kommer jeg til å gjøre med deg hvis du bruker barnepsykologi og/eller alkohol til å manipulere deg ned i min datters barne truse og inn i hennes 16 år gamle jomfruelige barne-fxxxe?"
.
.
Jeg regner Jens Stoltenberg som den største landssvikeren siden Vidkun Quisling og min hovedbloggs del-tittel er:
"Statsminister Jens Stoltenberg var/er del-skyldig i over 100 selvmord og 1+77 drap. ARRESTERES NÅ!"
Statsminister Jens Stoltenberg gikk fra plagsom AP-nepotisme til en regelrett AP-okkupasjon av alt AP trenger å kontrollere for å ha makten 24/7 - enten AP er i Regjeringsbygget eller ikke.
.
APs stat i Staten finansieres gjennom "Den AP okkuperte korrupte og kriminelle Statsbanken DNB"s "Svindeltrekant DNB/Rune Bjerke/DNM - OSE/Bente Landsnes/VPS - NTM".
.
Bjørnar Moxnes kan glede seg over at jeg har nok på DNB til å få DNB aksjen "nullet" og at jeg har nok på AP til å få AP tvangsoppløst.
Hadia Tajik og andre ærlige fra ex-AP kan starte opp et nytt parti med APs offisielle partiprogram som grunnlag.
.
Mens Rødt - og også Norges Kommunistiske Parti - ønsker revolusjon ønsker jeg kun å emigrere fra naive og ubegrunnede Nasjonalt selvgode Nordmenn.
.
- Trond Giske føler seg spesiell fordi han er etterkommer etter Giske-høvdingene som plyndret og voldtok Norges befolkning.
- Jens Stoltenberg føler seg spesiell fordi han "fikk" "fri barneoppdragelse" og måtte lære av sine egne feil som barn. Han føler at Samfunnet sviktet han og at Samfunnet skylder han. - Samt at han er etterkommer etter flere Eidsvollsmenn.
- Vi er alle etterkommere etter viking-høvdinger - uten at det gir oss noen rett til å utnytte jentebarn seksuelt slik som Trond Giske har gjort over flere tiår.
- Noe sånt som 60.000 Nordmenn er etterkommere etter Eidsvollsmennene - uten at det gir noen av oss rett til å svike Norge slik som landssviker Jens Stoltenberg gjorde - og slik han nå sviker alle NATO landene inkludert Norge.
.
.
https://www.aftenbladet.no/meninger/debatt/i/oRGa8K/Hysterisk-Rodt-frykt-i-Aftenbladet
.
Åsmund Agdestein
for 1 dag siden
.
Hvis Rødt og Moxnes ønsker grunnlaget for å finne kampsaker til sitt partiprogram har mine 8 blogger mye å tilby både Rødt - og andre interessert i å skape en fungerende rettsstat.
Rettsstat: Søk på mitt og Jens Stoltenbergs navn.
Finansiering: Søk på mitt og Rune Bjerke sitt navn.
Rett til å tilbakekalle representanter: Søk på mitt og Terje Søviknes, Kristian Tonning Riise og/eller Trond Giske sitt navn.
.
Litt ubeskjedent regner jeg meg selv som Norges viktigste varsler - så Moxnes og Rødt og andre får gi meg æren når min varsling fører til forbedringer i Norge...
.
Jeg er ikke interessert i Norsk politikk.
I 2005 stemte jeg dessverre AP
I 2009 og 2013 bodde jeg i utlandet og stemte ikke.
I 2017 stemte jeg blantk i protest mot Norske politikere i moralløse og konsekvensløse Norge. - Og det var FØR #MeToo...
Innen 2021 har jeg emigrert...
.
Logg inn for å svareAnbefal
.
.
.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar