fredag 31. august 2018

51.) Mobbet jeg og BT Terje Søviknes UT! av Regjeringen?

.
51.) Mobbet jeg og BT Terje Søviknes UT! av Regjeringen?
.
(Skrevet 2. September 2018.)
.
Innholdsfortegnelsen til Terje Søviknes i min blogg
politikerforaktmetoobarn.blogspot.no
+
Mine aviskommentarer da Terje Søviknes gikk på hodet UT! av Regjeringen Solberg.
+
Disse blogg innlegg kommentarene:
.
Torsdag den 30. August 2018 kom meldingen om at Terje Søviknes går UT! av Regjeringen Solberg. - Hvor på jeg tok på meg del-æren, sammen med bl.a Bergens Tidende, for å ha mobbet Terje Søviknes UT!
Både Bergens Tidende og jeg har gått etter Terje Søviknes. Ifølge meg er BT redaksjonelt styrt av AP slik at AP - ifølge meg - i realiteten har mobbet Terje Søviknes UT! av Regjeringen Solberg.
.
Ved å poengtere det overfor FrP og/eller Regjeringvennlige aviser som ikke er redaksjonelt styrt av AP skaper jeg en irritasjon mot AP - og da i første rekke mot den dyktige AUF-jentejegeren Trond Giske. Håpet mitt er at Trond Giske skal bli mobbet UT! av Rikspolitikken en gang for alle. Det samme gjelder for Kristian Tonning Riise.
.
Det er VELDIG enkelt - men for at alle skal ta med seg lærdommen i et par generasjoner brukes Terje Søviknes, Trond Giske og Kristian Tonning Riise som eksempler på konsekvensen av ett eller mange feiltrinn.
Å være Rikspolitiker i Norge er IKKE en Menneskerett. KUN Norges antatte mentale og moralske elite kan få et slikt verv - men viser man seg som uegnet skal man UT! av Rikspolitikken.

Bruker man alkohol og/eller barnepsykologi for å manipulere seg inn i 16 år gamle jentebarn i ungdomspartiene - så ekskluderer man seg selv fra videre Rikspolitisk arbeid i Norge for evig og alltid.
Capice?
.
.
Bloggens tittel:
"Hvor mange politikere er med i interesseorganisasjonen for "Borderline Pedofile Sexual Predators"?"
.
Bloggens undertitler:
"Trond Giske, Terje Søviknes og Kristian Tonning Riise bør forhindres i å manipulere seg inn på SMK."
.
"Mobbet jeg Terje Søviknes UT! av Regjeringen? Mobber jeg Trond Giske UT! av Rikspolitikken?"
.
Bloggen om:
.
Trond Giske
Terje Søviknes
Kristian Tonning Riise
Ulf Leirstein
(Trine Skei Grande)
.
Mitt poeng er ikke at disse fire "TOPP" politikerne skal fengsles, mitt poeng er at de etter mine vurderinger i min intellekt-moral-selvkontroll-akse er blant Norges menneskelige bunnslam - som gladelig og moralløst utnytter Norges barn seksuelt når behovet melder seg og anledningen byr seg.
.
Norge TRENGER Stortingsrepresentanter og Regjeringsmedlem som VIRKELIG tilhører Norges TOPP 10% og som VIRKELIGE er forbilder for Norges barn og ungdom.
.
Det er Statsminister Erna Solberg - min barndoms venn - sin SOLEKLARE PLIKT som Statsminister å rydde opp både i Regjeringen Erna Solberg og på Stortinget - og i Norsk politikk generelt.
Er man den lengst sittende Statsministeren fra Høyre så MÅ man vise at man er ALLE sine oppgaver verdig...
.
49.) Moralløse Erna Solberg, Siv Jensen og Jonas Gahr Støre beskytter hverandres menneskelige søpxxx: Kristian Tonning Riise, Terje Søviknes og Trond Giske.
48.) Jeg har varslet til Moxnes og Rødt - OG til NKP. Greier Moxnes å få Terje Søviknes UT! av Regjering og Trond Giske og Kristian Tonning Riise UT! av Stortinget - i moralløse og konsekvensløse Norge?
47.) Innholdsfortegnelse / TOC: politikerforaktmetoobarn.blogspot.no
41.) T.S.: Statsminister Erna Solberg viser stor forakt for andre Nasjoner når hun sender Terje Søviknes til de over 100 Nasjonene med høyere moral enn moralløse og konsekvensløse Norge. I de over 100 Nasjonene regnes Terje Søviknes, Regjeringen Erna Solbergs sin Olje og Energiminister, som en pedofil voldtektsforbryter - og, i deres øyne, er Norges representant kriminelt oppsop og menneskelig søpxxx - og hans offisielle besøk er, med deres øyne, et hån fra Norge mot deres Nasjon.
40.) T.S.: Terje Søviknes vil bedra Norge slik han bedro sin kone og det 16 år gamle jentebarnet han voldtok i år 2000.
36.) Norge skal godta å "risikere" å "ødelegge" 20 liv som fortjener å bli "ødelagt". Gapestokken bør gjeninnføres!
35.) Med det Storting og den Regjering vi har nå forteller vi verden at Norge er en moral løs søppelnasjon.
34.) Seven years after Russian Embassy, Vladimir Putin and FSB started blackmailing Prime Minister Jens Stoltenberg for deliberately not stopping the mass murder A.B.B. before the 22. July 2011 massacre, I hereby - out of my pure kindness - give Russian Embassy, Vladimir Putin and FSB four members of the Norwegian Parliament who are pedofile sexual predators or borderline pedofile sexual predators and therefore are easy targets and easy victims for Russian Embassy, Vladimir Putin and FSB to trap and to blackmail.
33.) Når får Norge en pedofil Statsminister og hvilke risikofarer medfører det for Norge som Nasjon?
28.) T.G.: GISKE LOVEN: Maksimum 10 års aldersforskjell mellom 16 og 17 år gamle jentebarn og deres seksualpartner.
9.) T.S./T.G.: Til politiet i Oslo: Konfisker passene til Terje Søviknes og Trond Giske. + Følgende skal stilles for Okkupasjonsrett:
8.) T.S./T.G.: APs redaksjonelt kontrollerte BT går etter FrPs Terje Søviknes for å bagatellisere APs Trond Giske.
7.) T.S.: Skattebetalerne blir tvunget til å betale voldsoffererstatning til Terje Søviknes - FrP - sitt (da) 16 år gamle voldtektsoffer. "Lik og del."
6.) T.S.: "Voldtektsforbryter" Terje Søviknes - FrP - er nå Norges Olje og Energi Minister. Er det akseptabelt at Terje Søviknes representerer Norge og Regjeringen Erna Solberg over HELE verden?
2.) Yrkesgruppen med flest ustraffede seksualforbrytere? Topp politikerne i Norge?
1.) 2018: Mine kontroversielle #MeToo blogginnlegg om 5  Stortingsrepresentanter / Regjeringsmedlem med alvorlig personlighetbrist.
.
.
https://www.bt.no/nyheter/innenriks/i/8wA361/-Soviknes-gar-av--kan-bli-listetopp-for-Vestland-Frp
.
Etter et par timer kommenterte jeg og tok på meg del-æren sammen med bl.a. Bergens Tidende for å ha mobbet Terje Søviknes UT! av Regjeringen.
Så kom det et svar og så kom det et annet svar som jeg ikke fikk åpnet fordi min kommentar og de to kommentarene til min kommentar ble sensurert vekk klokken 14:45.
.
.
https://www.adressa.no/nyheter/innenriks/2018/08/30/Flere-g%C3%A5r-ut-av-regjeringen-17424181.ece
.
Åsmund Agdestein • for 3 dager siden
.
- Terje Søviknes har bevisst blitt mobbet ut av Regjeringen Solberg av bl.a. meg og Bergens Tidende. BT gjennom en artikkelserie for noen måneder siden og jeg gjennom min 7.blogg. Det det gjelder er noe Terje Søviknes foretok seg i år 2000 - og som han aldri ble straffet for. Ifølge meg fikk Erna omsider betenkeligheter slik at hun valgte dagens løsning. Som så mange andre i Bergen, kjente jeg Erna som barn. Søk på disse ordene som ett ord:
politikerforaktmetoobarn
- Trond og Trine er bl.a. med i bloggen.
.
- Jeg kritiserer sterkt Trond i bloggen - men med flere tiårs erfaring var han kanskje det rette valget for de "uerfarne"?
.
- Etter å ha lest O.B.M.s beskrivelse av Trines kritikkverdige "utvelgelsesprosess" før hun havnet i kornåkeren - havnet hun også i bloggen.
- Som Bergenser må jeg påpeke at i en bryllupsfest som varer i hele to dager var det kanskje ikke annet å forvente av en enslig kvinne - eller?
.
.
https://www.aftenbladet.no/aenergi/i/9mAjzr/-Soviknes-har-vart-en-dyr-mann-for-Norge
.
Jeg kommenterte artikkelen i Aftenbladet og tok på meg del-æren sammen med bl.a. Bergens Tidende for Terje Søviknes avgang. Men så ble artikkelen gjort til en artikkel kun for abonnementer - så jeg vet ikke om den står der fremdeles...
.
.
https://www.aftenposten.no/meninger/sid/i/ngj5QL/Ex-On-The-Beach-Er-det-greit-at-kvinner-presser-menn-til-sex--
Asmund-Stemland
.
Åsmund Agdestein
for 3 dager siden
.
- Min "navnebror" vektlegger hva voksne mennesker - som blir betalt for å skape underholdning - gjør.
- Jeg vektlegger hva voksne mannlige "topp" politikere gjør mot jentebarn i FpU, Unge Høyre og AUF. Jentebarn 4 år yngre enn artikkelforfatteren.
- I dag forsvant en av de ut av Regjeringen - mobbet ut av bl.a. meg og min 7.blogg.
.
- Søk på disse tre ordene som ett ord:
politikerforaktmetoobarn
.
- De som skaper Norges Fremtid er ikke nødvendigvis dem man skulle tro var Norges beste forsvarere...
.
Logg inn for å svareAnbefal
.
.
https://www.fvn.no/nyheter/i/0EAeK0/Siv-Jensen-eneste-Frp-statsrad-tilbake-av-de-opprinnelige
.
Åsmund Agdestein
for 3 dager siden
.
- Terje Søviknes har bl.a. jeg og Bergens Tidende bevisst mobbet ut av Regjeringen Solberg. BT gjennom en artikkelserie for noen måneder siden og jeg gjennom min 7.blogg. Det det gjelder er noe Terje Søviknes foretok seg i år 2000 - og som han aldri ble straffet for. Til slutt ble det - ifølge meg - for mye for Erna sin samvittighet slik at hun omsider fant dagens løsning.
Søk på disse ordene som ett ord:
politikerforaktmetoobarn
.
Logg inn for å svare2 Anbefaler
.
.
Og Trond Giske hadde jeg allerede mobbet i Fædrelandsvennen:
.
.
https://www.fvn.no/nyheter/lokalt/i/5VqMoE/Giske-er-stand-in-for-Tajik-i-debatt-under-Arendalsuken
.
Åsmund Agdestein
for 23 dager siden
.
Hvis Aredalsuken er en "tumleplass" passer det jo fint at Trond kommer...
Jeg har skrevet en blogg for å forhindre at Trond, Terje og Kristian noen gang skal kunne manipulere seg inn på SMK - slik de har brukt barnepsykologi og/eller alkohol til å manipulere seg inn i jentebarn i AUF, FrpU og Unge Høyre - i moralløse og konsekvensløse Norge.
Søk på disse tre ordene som ett ord for å finne min 7. av mine 9 blogger - som ellers hovedsakelig omhandler aksje og obligasjonssvindel som finansiering av politisk svindel:
politikerforaktmetoobarn
.
Logg inn for å svare1 Anbefaler
.
.
.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar