søndag 5. august 2018

49.) Varsel: Jens Stoltenbergs kriminelle CV.

.
49.) Varsel: Jens Stoltenbergs kriminelle CV.
.
Innholdsfortegnelse / TOC: jensstoltenbergskriminellecv.blogspot.no
.
Ny blogg. Min 9. blogg har vært påtenkt i flere måneder, men skulle jeg ha lagt vekt på journalist-lillesøster Nini Stoltenbergs lidelser, ville det ha krevd for langt forarbeid. Bloggen ble kladdet den 21. og lagt inn den 22. Juli 2018 - uten at datoen var planlagt på forhånd.
.
Bloggens hovedtittel:
"10 Punkt som drepte journalist-lillesøster Nini Stoltenbergs livslyst."
.
Bloggens undertitler:
"Statsminister Jens Stoltenberg var/er del-skyldig i over 101 selvmord og 1+77 drap. ARRESTERES NÅ!"
.
"NATOs Generalsekretær Jens Stoltenberg er Vladimir Putin/FSBs spion, øyne, ører og stemme i NATO."
.
Som varsler og ubemidlet privatetterforsker ser jeg alltid etter abnormaliteter - og journalist-lillesøster Nini Stoltenbergs undergang er en KLAR abnormalitet.
Hadde jeg vært journalist og hadde jeg hatt Jens Stoltenberg - "Guds gave til Norge" - som ifølge meg og mine mangeårige studier er en landssviker, svindler og morder - som storebror, så ville jeg også ha mistet livslysten...
.
Bloggen er skrevet med fallende rekkefølge:
.
1.) 1985 - 1989: Medlemsjukset i AUF.
2.) 1994: Drapet på privatetterforsker og varsler Jan Wiborg.
3.) 2005 - 2013 - d.d.: Putin/FSBs ide? Statsminister Jens Stoltenbergs indre AP-okkupasjon av Norge.
4.) 2007 - d.d.: Putin/FSBs ide? "Den AP okkuperte korrupte og kriminelle statsbanken DNB."
5.) 2007 - d.d.: Putin/FSBs ide? "AP/DNBs Svindeltrekant DNB/Rune Bjerke/DNM - OSE/Bente Landsnes/VPS - NTM." Svindeltrekanten har utløst beregnet 100 selvmord.
6.) 2009: Stoltenberg familiens svineinfluensavaksine svindel.
7.) 2009: Stortingsvalg ble "vunnet" av Jens Stoltenberg/AP grunnet valgfusk.
8.) 2011: Putin/FSBs ide: Statsminister Jens Stoltenberg ble fanget - ifølge meg - i sin egen felle ved at FSB hjalp A.B.B. økonomisk for å eskalere hans ødeleggelser og dermed lettere kunne utpresse Jens Stoltenberg.
9.) 2014: Putin/FSBs ide: Slik fikk Vladimir Putin/FSB - ifølge meg - presset Angela Merkel og en rekke andre NATO lands nasjonale ledere for å få Jens Stoltenberg valgt til Generalsekretær i NATO.
10.) 2014 - d.d.: Putin/FSBs ide: NATO Generalsekretær Jens Stoltenberg har - ifølge meg - vært og er Vladimir Putin/FSBs spion, øyne, ører og stemme i NATO.
.
I 2001 rygget forøvrig Jens Stoltenberg inn i en bil - og stakk av. Et vitne sørget for at AP måtte betale regningen på 8.000 kroner. "Bulke-Jens" viste atter en gang sin dårlige moral...
.
Noen påstår at jeg er ond - og det stemmer. Jeg er 2% ren og ublandet beksvart ondskap, men denne og alle mine andre blogger skrev jeg fordi jeg også er 98% snill og god...
.
Ifølge meg skal landssviker, svindler og morder Jens Stoltenberg dømmes til:
21 års fengsel
+ Riksrett
+ Okkupasjonsrett
= Jens Stoltenberg vil derfor - ifølge meg - sannsynligvis aldri bli løslatt fra fengsel.
.
- Okkupasjonsrett dom blir satt til minimum/maksimum 10 års fengsel HVIS Statsminister Jens Stoltenbergs indre AP-okkupasjon av Norge var KUN en okkupasjon for AP og AP/DNB.
- Okkupasjonsrett dom blir satt til minimum/maksimum 20 års fengsel HVIS Statsminister Jens Stoltenbergs indre AP-okkupasjon av Norge var en okkupasjon i påvente av en militær okkupasjon av militære styrker fra Vladimir Putin/FSB/Russland.
- Okkupasjonsrett dom er endelig og kan ikke ankes av den dømte, men en frifinnelse kan ankes av Staten - i det uendelige.
- Dommere med uakseptable domsresultat vil selv bli stilt for retten.
.
.
.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar