lørdag 4. august 2018

37.) Jeg varslet men BT/TV2/NRK ringte politiet og kastet meg ut av media bygget Media City i Bergen...

.
37.) Jeg varslet men BT/TV2/NRK ringte politiet og kastet meg ut av media bygget Media City i Bergen...
.
BT/TV2/NRK ringte politiet og kastet meg ut av media bygget Media City i Bergen 05.10.2017 KL 20:30...
.
Jeg snakket med vakten igjen og han ba meg vente på den hvite sitte greien utenfor hans sorte vaktrom. Han skulle formidle min sak videre til BT,  TV2 og NRK hvis jeg bare ville vente litt.
Tiden gikk og to politifolk dukket opp og de ba meg forsvinne. Jeg nektet å forsvinne før jeg hadde snakket med vakten igjen.
"Gjør du ikke som vi sier?" spurte politimannen forundret. "Ikke før jeg har snakket med vakten" svarte jeg og gikk og banket på døren. Vakten kom ut og fortalte meg at BT hadde nektet å snakke med meg og TV2 og NRK var ikke interessert. Derfor hadde han ringt politiet - og fordi han påsto at jeg hadde gitt en muntlig dødstrussel mot Jens Stoltenberg mandagen før.
.
Politiet ville jeg skulle gå så jeg viste dem den printede utgaven av bloggen jeg skrev for CIA mellom April 2014 og Januar 2016. Printet fra mitt 17.01.2016 blogginnlegg er over 60.000 ord på engelsk skrevet før Google kunne oversette tekst forståelig - og skrevet av meg på College Graduate English. Noe som jeg fremdeles er litt stolt av...
"Hvor får du alle ordene fra?" spurte den ene politimannen og bladde gjennom 59 sider med liten print.
"Jeg skriver dem selv." svarte jeg.
.
Men jeg var bare interessert i å få vite av politiet hvordan jeg kunne få bæretillatelse til tåregass/pepperspray. I 1992 kjøpte jeg "Mace" tåregass/pepperspray i en våpenbutikk i Miami, Florida. Andre kjøpte halvautomatiske maskingevær, men jeg ville bare ha tåregass/pepperspray. Så syklet jeg til San Francisco med Macen dinglende i beltet mitt - og ingen bøllet seg med meg...
.
"Kom ikke tilbake her i kveld !" sa politiet.
Jeg tenkte på den sure vakten som ser ut som en plaget forvokst gutt i et Katolsk kirkekor.
"Jeg kommer ikke tilbake til media bygget Media City før vakten har fått sparken" tenkte jeg...
.
Jeg var i løpet av høsten flere ganger tilbake til Media City men jeg kom ingen vei med BT, BA, TV2 og NRK - de to andre vaktene den glattbarberte og han med "man bun" var vennlige mot meg.
Hvem hadde ideen om at BT, BA, TV2 og NRK skulle rotte seg sammen i ett bygg?
Det var nok AP & co sin idee...
.
.
.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar