lørdag 4. august 2018

42.) Har Nettavisen blitt okkupert av AP og annen organisert kriminalitet?

.
42.) Har Nettavisen blitt okkupert av AP og annen organisert kriminalitet?
.
Så vidt jeg vet regnes Nettavisen som pro FrP - og i hvert fall pro Borgerlig.
Det er derfor litt merkelig at jeg fikk min brukerkonto sperret akkurat når jeg påpekte at jeg har nok i mine 6 blogger til å få AP tvangsoppløst.
Innlegget der jeg skrev det er ikke blitt slettet, men mitt femte siste innlegg er blitt slettet.
.
Jeg påstår jo at AP og annen organisert politisk og økonomisk kriminalitet har redaksjonell kontroll over det meste av presse og media i Norge, men har AP & Co redaksjonell kontroll over Nettavisen?
.
Nesten alt jeg har fått slettet - og utestengingen hos Nettavisen - har jeg fått slettet på sen ettermiddag og kveld når andre moderatorer tar over. Sent på kvelden den 7. Mars fikk jeg det meste jeg hadde skrevet slettet etter at jeg tidligere på dagen hadde skrevet at hvis jeg vinner frem blir det slutt på rasismen i Norge - for alle Nordmenn innser da at Norge ikke er noe eksepsjonelt bra land og at de alle er blitt lurte av AP og bl.a falske SSB data.
.
Så da er spørsmålet om AP & Co har tatt redaksjonell kontroll over Nettavisen eller om AP & Co bare har plassert en rasistisk moderator hos Nettavisen som sletter den og det AP ønsker slettet - samt sletter det vedkommende personlig finner antirasistisk?
.
.
Fra nettavisen.no 15.03.18 17:34
"Din bruker har blitt sperret."
"Du er inntil videre blitt utestengt fra Nettavisens kommentarfelt. Årsaken er en upassende kommentar."
.
.   
Åsmund Agdestein
for 7 timer siden(redigert)
Jeg har nok i mine blogger til å få AP tvangsoppløst.
Hadia og andre ærlige kan starte et nytt parti på APs offisielle program.
.
Bloggen skrevet for Amerikansk Etterretning om oppsopet Jens Stoltenberg og APs indre okkupasjon av Norge.
Søkbart: "10.) Written 2016.01.17 for CIA."
.
Bloggens tema videreført i ny blogg. Søkbart:
"188.) Statsminister Jens Stoltenbergs indre okkupasjon av Norge kort forklart:"
Eller om APs jentejeger:
 "214.) Han sa han likte sånne småjenter som meg."
.
Støre har vært med i alle år.
Støre er en del av APs indre okkupasjon av Norge.
Støre har holdt taler på AUFs sommerleir for barn og ungdom samtidig som Trond Giske har holdt taler.
Støre har med forskrekkelse oppdaget mange ganger hva jentejegeren Trond Giske egentlig interesserer seg for...
(17:00)
nettavisen.no/artikkel/3423425147
.
.
Åsmund Agdestein
for en dag siden
Selv om Regjeringen i Iran er forferdelig, er folket stort sett vennlige.
I 2007 syklet jeg fra Øst-Kazakhstan via bl.a Iran og Transniestre til Vest-Kazakhstan. Jeg krysset grensen ved Saraqs og syklet via Mashhad og det Kaspiske hav til Azerbaijan på to - tre fine uker.
.
Til tross for at de er livredde hemmelig politi og informanter skjelte fire Iranske menn ut President Ahmedinabab etter noter...
En skolebuss full med sortkledde skolejenter på rundt 16 års alder startet et lite indre opprør der de så meg sittende på en benk ved min fullpakkede sykkel - selv i Norge ville jeg følt meg pinlig berørt på deres vegne...
Det eneste politi og soldater spurte meg om var om jeg hadde GPS.
.
Shaens styresett var ille, men dagens styresett er verre.
(15.17:00)
nettavisen.no/artikkel/3423424789
.
.
Åsmund Agdestein
for en dag siden(redigert)
En viktig del av Statsminister Jens Stoltenbergs indre AP okkupasjon av Norge var å ta kontroll over bl.a SSB - for med forfalskede data kan man få Nordmenn, som European Social Studies har kåret til Europas mest naive, til å tro hva som helst.
.
Får Nordmenn fortalt at de er best - eller nest best - i verden er det ingen som tror på meg at AP og AP/DNB okkuperer alt av viktighet i Norge.
For i ufeilbarlige Norge finnes "selvfølgelig" ikke organisert kriminalitet - som jeg regner som blant den best organiserte i Europa...
.
(15.17:00) (Jeg prøver å bli gift for å emigrere langt vekk fra Norge og nasjonalt naive og selvgode Nordmenn...)
nettavisen.no/artikkel/3423424814
.
.
Åsmund Agdestein
for en dag siden
Det virkelig spennende blir imidlertid når vi finner ut hvordan Jens, Ingrid, Vladimir og FSB har planlagt å kastrere NATO - og enda mer spennende å se hvorfor Vladimir og FSB ønsker NATO kastrert...
Søkbart: Mitt navn + navnene til de tre svikerene...
.
Skrevet for Amerikansk Etterretning for å få NSA til å overvåke Jens 24/7:
Søkbart: "10.) Written 2016.01.17 for CIA."
nettavisen.no/artikkel/3423424740
.
.
Slettet:
Åsmund Agdestein
for en dag siden(redigert)
Når tid skal moralløse og nesten konsekvensløse AP ekskludere jentejegeren Trond Giske på samme måte?
Søkbart: "214.) Han sa han likte sånne småjenter som meg."
.
Husk på at Stortingsrepresentantene er det beste Norge har å by på og at de representerer oss alle innkludert deg og din sønn og din datter...
nettavisen.no/artikkel/3423424721
.
.
.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar