lørdag 4. august 2018

35.) 10 År med varsling på HegnarOnline.no - som nå har utestengt meg... + En kort oppsummering av noe av det jeg har skrevet om på HegnarOnline.no om AP/DNB organisert politisk og økonomisk svindel og bedrag siden 2008.

.
35.) 10 År med varsling på HegnarOnline.no - som nå har utestengt meg... + En kort oppsummering av noe av det jeg har skrevet om på HegnarOnline.no om AP/DNB organisert politisk og økonomisk svindel og bedrag siden 2008.  
.
Jeg har skrevet på diskusjonsforumet for aksjer HegnarOnline i over 10 år.
Jeg har skrevet flere hundre tråder om svindel og bedrag bl.a 50 tråder om milliardær JUM. - JUM som jeg nå håper så snart som mulig skal bli noe sånt som et ca 20% familiemedlem av meg...
.
Mitt første viktige HO "nick" var "NFL 98/2" som står for Norges Fremste Langdistansesyklist etter at jeg i tidsrommet 1988 og 2008 var på 6 lange sykkelturer og syklet tilsammen vel 150.000 kilometer gjennom 50 land utenfor Vest-Europa.
98/2 er mitt image som er 98% snill og god og 2% ren og ublandet beksvart ondskap - noe som gjør at jeg for sikkerhets skyld ikke kan gies makt og derfor ikke kan sitte i en eventuell snarlig kommende Krise Regjering...
.
Jeg hadde selskapsspesifikke nick som f.eks "Artist" for Jens Stoltenberg / DNB / Vladimir Putin / Gazproms investorsvindel: Olje og gass selskapet AGI / Artumas.
Eller f.eks "Next" for Jens Stoltenberg / DNB / Vladimir Putin / Rosneft ELLER Jens Stoltenberg / DNB / APs Statoils investorsvindel: Verdens dyreste "Harsh Environment" FSOP NEXUS.
.
En etter en fikk jeg mine nick slettet i 2009, 2010 og i begynnelsen av 2011 - skrivende først ifra Istanbul, Tyrkia, og deretter hovedsakelig ifra Trat i Thailand.
Så begynte jeg - boende som strandrydder i Ao Tan Khu - i Februar 2014 på en blogg om Statsminister Jens Stoltenbergs indre AP okkupasjon av Norge og jeg sluttet å skrive på HegnarOnline.
.
Strandrydderen som gjorde landsbyen rik ved at jeg forvandlet landsbyen fra en søppelhaug til en ren tropisk strand - med påfølgende fordoblinger av tomteprisene:
19.) i norgesukjentehelt.blogspot.no
.
Den viktigste delen av Statsminister Jens Stoltenbergs indre AP okkupasjon av Norge var da han sammen med sin beste AP venn, forlover og tvillingsjel Rune Bjerke okkuperte den Statseide banken DNB for å skape
"Den AP okkuperte korrupte og kriminelle Statsbanken DNB".
I mellom April 2014 og Januar 2016 skrev jeg en blogg på "College Graduate level English" for Amerikansk Etterretning:
2.) til 10.) i omsvindelogbedrag.blogspot.no
.
Det var ikke før i midten av November 2017 at jeg begynte å skrive på HegnarOnline igjen og da begynte jeg å skrive med mitt gamle nick JUX* som var et derivat nick av akronymet JUM.
Deretter fikk jeg meg nicket "NFL 007" som jeg begynte å bruke 1. Desember.
.
Jeg skrev hovedsaklig om Statsminister Jens Stoltenberg og "Den AP okkuperte korrupte og kriminelle Statsbanken DNB".
Og om AP/DNBs Svindeltrekant DNB/Rune Bjerke/DNM - OSE/Bente Landsnes/VPS - NTM.
En Svindeltrekant som siden 2007/2008 har kostet brukerne av OSE og NTM flere hundre milliarder kroner i svindel tap. Svindel tap som den AP okkuperte korrupte og kriminelle Statsbanken DNB skal erstatte - og når det ikke er flere verdier igjen i DNB skal Staten erstatte resten.
.
I tillegg har svindelsamarbeidet DNM-OSE vært så rått at det har utløst beregnet 100 selvmord blant investorer som trodde de selv var skyld i at de knuste familieøkonomien. DNB/Staten skal betale erstatning til familiene til de beregnet 100 som i feilrettet straff og fortvilelse drepte seg selv og etterlot seg sine familier i fortvilelse.
.
DNM-OSE trengte og trenger ikke ta noen hensyn til sine svindelofre for Svindeltrekanten er beskyttet av Statsadvokatene hos Finanstilsynet og Økokrim.
Politimestrene i bl.a Oslo, Bergen og Trondheim samt Riksadvokat Tor-Aksel Busch beskytter AP og DNB.
I tillegg kontrollerer AP & Co Høyesterett.
.
I tillegg har AP og DNB redaksjonell kontroll over presse og media i Norge.
I det hele tatt gjorde Statsminister Jens Stoltenberg sin indre AP okkupasjon av Norge til at AP kontrollerer ALT som er verdt å kontrollere i Norge. - En indre og kriminell AP okkupasjon av Norge som blir vedlikeholdt av noen i AP.
.
Jens Stoltenberg som nå som Generalsekretær i NATO truer sikkerheten til ca 1 milliarder mennesker. - OG som nå er Vest-Europas farligste person siden andre verdenskrig...
.
Så begynte jeg å forsvare Cougar Trine Skei Grande ved å sammenligne henne med tvilsomme Trond Giske. Min forsvartråd fikk over 3.000 lesere før den og mitt nick "NFL 007" ble slettet.
.
Men det er mulig noen bukte Trond Giske tråden som påskudd for å få slettet mitt nick NFL 007 og en annen tråd jeg nettopp hadde flyttet opp, en tråd om hvordan jeg ble svindlet 3. September 2009 av DNM som hamstret Algeta aksjer ulovlig for DNB ved å samarbeide med OSE i investorsvindel.
Tråden var hovedsakelig om at jeg mener at DNB har en kriminell og lukurativ farmasi fetisj og gjennomførte en investorsvindel i Clavis Pharma (AQUA) og kanskje også i Bionor Pharma (SOLON).
.
Den 19. Februar hadde jeg vært utestengt fra HO i tre uker så jeg følte tiden inne for et nytt nick og fikk nicket "Fremtid Skaper". Jeg skrev en ny tråd om min kjærlighet til en gift kvinne som lider av Stockholm-syndromet og som jeg begynte å flørte med nær NHH i 1993 - mens hun selv har beundret meg og mine skriverier siden 2008. Og så kommenterte jeg et par ganger i en tråd som promoterte en bok om AP.
Klokken 07:45 leste jeg fascinert det jeg hadde skrevet kvelden før - og så ble nicket og det meste jeg hadde skrevet slettet klokken 07:48...
Jeg kan uttrykke meg langt bedre skriftlig enn muntlig så jeg lar meg fremdeles av og til fascinere av det jeg skriver...
.
Her er titlene til HegnarOnline trådene som ikke er blitt slettet - men i enkelte tråder er trådstarten og endel av mine innlegg slettet.
Tellerverket slutter å telle der trådstarten er blitt sensurert vekk.
De fleste trådene hadde og har tickerkode DNB.
"Slettet" viser til at nicket mitt er blitt slettet og ikke dato for sletting av tråd.
.
.
Trådtitlene kopiert i slutten av Februar 2018.
.
> Med "Fremtid Skaper" nicket mitt:
.
"Men størst av alt er kjærligheten.":
.
"A Hazy Shade of Winter" - Forhåpentligvis blir jeg gift i år...
Slettet 19.02.2018 kl 19:01 DNB 28
.
.
> Med "NFL 007" nicket mitt:
.
Er du en Contrarian i aksjer? AP/DNB/OSE kommer til å KNUSE deg!
Slettet 20.01.2018 kl 20:50 DNB 718
.
Media City Bergen skal tvangsselges. Hvor mye får vi for City?
Slettet 18.01.2018 kl 17:06 DNB 351
.
TOP 100 gitar riff: The Police: "Creepy stalker" sang - eller?
Slettet 16.01.2018 kl 18:32 POLICE 161
.
Australian Open. 20 år siden Christian Ruud nesten drepte meg...
Slettet 15.01.2018 kl 12:42 DNB 291
.
Hemoroider? Du får det av sjokolade, tomater og fruktsukker!
Slettet 14.01.2018 kl 21:06 DNB 158
.
Hvilken kvinnelig popartist fant på uttrykket "Knuxxx-Trond"?
Slettet 09.01.2018 kl 15:10 AUF 652
.
DNB/DNM låner ulovlig egne kunders aksjer når DNM shorter aksjer
Slettet 05.01.2018 kl 14:25 DNB 633
.
Få skikk på Oslo/AP/DNB/OSE ellers blir Vestlandet egen Nasjon!
Slettet 31.12.2017 kl 14:57 DNB 672
.
FERDIG! HO tråden min som ble åpnet over 14.000 ganger.
Slettet 30.12.2017 kl 19:37 DNB 301
.
>>> Jeg har - eller hadde - 35 tråder om OSEs 35 største taperaksjer ned mellom 99,999% og 93% fra aksjens ATH. Samlingstråden over alle 35 aksjetaperne er sensurert vekk men de fleste enkelttrådene står der fremdeles, slik som f.eks denne:
.
SBX (SeaBird Exploration) -99.999%. Normalt eller aksjesvindel?
Slettet 30.12.2017 kl 17:52 SBX 634
.
"A Hazy Shade of Winter." Kanskje på tide at jeg gifter meg?
Slettet 25.12.2017 kl 10:04 DNB 559
.
AP/DNB okkuperer OSE/VPS/NTM/Økokrim/Finanstilsynet/PST/TV2/barn
Slettet 23.12.2017 kl 17:30 DNB 618
.
TV2 A-presse eid. TV2 og NRK hyller oppsopet Jens Stoltenberg.
Slettet 16.12.2017 kl 00:47 DNB 407
.
Bitcoin. Produksjonskostnad? Produsentene skaper verdens hysteri
Slettet 14.12.2017 kl 21:44 DNB 519
.
Trenger et DNB murbygg i Oslo som lett kan ombygges til fengsel.
Slettet 12.12.2017 kl 17:51 DNB 1076
.
AP/DNBs Økokrim: AP/DNB kan få beholde ALL svindel-profitt selv.
Slettet 02.12.2017 kl 15:57 DNB 376
.
WRL Eide du aksjer i DNB/AP/Putin/Gazprom svindelen AGI/Artumas?
Slettet 02.12.2017 kl 15:27 DNB 1882
.
BWO NEXUS. AP/Statoil eller Rosneft DNB svindel = 34 NOKAS-ran!
Slettet 01.12.2017 kl 21:45 DNB 1106
.
.
Med "JUX*" nicket mitt:
.
Gosjameg! Blir jeg, Norges Fremtids Helt, drept nå?
Slettet 24.11.2017 kl 21:16 NFL 218
.
Tiårets ATH SHORTETIPS> APs okkuperte, kriminelle Statsbank DNB.
Slettet 17.11.2017 kl 11:36 DNB 3883
.
.
.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar