lørdag 4. august 2018

34.) Resultat: Ifølge Politimester Kaare Songstad er bl.a drap, landssvik og politisk og økonomisk voldtekt av Norge og Nordmenn ikke straffbart.

.
34.) Resultat: Ifølge Politimester Kaare Songstad er bl.a drap, landssvik og politisk og økonomisk voldtekt av Norge og Nordmenn ikke straffbart. 
.
Politisjef Kaare Songstad i Bergen er under politietterforsking for å nekte å gjøre den jobb han er pålagt til å gjøre.
.
I tillegg har Politimester Kaare Songstad meddelt meg - via en av sine undersåtter - at det følgende som Jens Stoltenberg står bak ikke er kriminelt:
.
Bloggens tittel:
"Statsminister Jens Stoltenberg var/er del-skyldig i over 100 selvmord og 1+77 drap. ARRESTERES NÅ!"
.
1.) Drapet på Jan Wiborg.
2.) Gjennomføre en indre AP-okkupasjon av Norge.
3.) Å skape den "Den AP okkuperte korrupte og kriminelle Statsbanken DNB".
4.) Å skapte AP/DNBs Svindeltrekant:
DNB/Rune Bjerke/DNM - OSE/Bente Landsnes/VPS - NTM.
5.) Å bevisst ikke stoppe A.B.B. før bombingen av Regjeringsbygget.
6.) Å beordre noen i Norge til å få meg drept.
.
.
1.) Det er, ifølge Politisjefen i Bergen Kaare Songstad, ikke kriminelt at Jens Stoltenberg i Juni 1994 var blant de AP toppene som fikk Jan Wiborg beordret drept.
Jan Wiborg var en varsler og privatetterforsker som skulle forklare hvorfor AP fikk tåkedataene for Hurum forfalsket. (AP/Gardermoen vs Fornuften/Hurum.)
.
Min magefølelse sier meg at AP fikk Vise-Riksadvokat Tor-Aksel Busch til å organisere drapet og overtale politiet i København til ikke å etterforske drapet - men i stedet å klassifisere det som et utrolig akrobatisk selvmord. (Tor-Aksel Busch forsøplet først Vise-Riksadvokatens kontor i 10 år før han de siste 20 årene har forsøplet Riksadvokatens kontor.).
.
Drapsmennene - sannsynligvis av Øst-Europeisk opprinnelse - banket opp Jan Wiborg. Kledde Jan Wiborg naken og stappet han igjennom en liten åpning i en knust rute i hans eget rom. Deretter slukket en av morderne sigaretten i den liv-skiten de hadde presset ut av Jan Wiborg på vinduskarmen - og gikk. Jan Wiborg forblødde fra en rekke kuttskader i løpet av natten.
.
Hvis det var et selvmord var Jan Wiborg en større tryllekunstner og illusjonist enn Harry Houdini - i tillegg til at han var en egoistisk drittsekk for man skal ta hensyn til den som finner en og hvis det var barn på vei til skolen som fant Jan Wiborg i en blodpøl - så har de personene sannsynligvis ikke greid å glemme det ennå...
.
TV 2 hadde nettopp fått kringkastingslisens og etter mine beregninger truet AP å ta kringkastingslisensen ifra TV 2 hvis ikke TV 2 reiste til København og laget en reportasje som støttet selvmordpåstanden fra politiet og AP.
TV 2 reiste til København og lagde en overbevisende reportasje som støttet selvmordpåstanden fra politiet og AP - fra feil hotell og da naturlig nok fra feil rom...
.
Hvis ikke TV 2 snart velger riktig side i kampen mot Statsminister Jens Stoltenbergs indre AP-okkupasjon av Norge - vil TV 2 bli tvangsoppløst og TV 2s verdier samt alle TV 2 eiernes verdier vil bli konfiskert uten noen kompensasjon - annet enn en rekke arrestasjoner.
Capice?
.
.
2.) Det er, ifølge Politisjefen i Bergen Kaare Songstad, ikke kriminelt at Statsminister Jens Stoltenberg gjennomførte en indre okkupasjon av Norge mens han var Statsminister høsten 2005 til høsten 2013.
.
Statsminister Jens Stoltenberg gikk fra plagsom AP-nepotisme til å få gjennomført en kriminell indre AP-okkupasjon av Norge. I realiteten skapte Statsminister Jens Stoltenberg Norge om til en kriminell søppelnasjon.
.
Noen i AP vedlikeholder og viderefører den indre AP-okkupasjon av Norge.
Hvis ikke den indre okkupasjonen er for AP er den indre okkupasjonen en forberedelse til en militær invasjon av Norge foretatt av Vladimir Putin/FSB/Russland.
.
.
3.) Det er, ifølge Politisjefen i Bergen Kaare Songstad, ikke kriminelt at Statsminister Jens Stoltenberg sammen med sin beste AP venn Rune Bjerke, omskapte Statsbanken DNB om til
"Den AP okkuperte korrupte og kriminelle Statsbanken DNB".
.
.
4.) Det er, ifølge Politisjefen i Bergen Kaare Songstad, ikke kriminelt at Statsminister Jens Stoltenberg sammen med DNB CEO Rune Bjerke og OSE CEO Bente Landsnes skapte AP/DNBs Svindeltrekant:
DNB/Rune Bjerke/DNM - OSE/Bente Landsnes/VPS - NTM.
Svindeltrekanten har svindlet brukerne av Norges viktigste handelsplass Oslo Børs og brukerne av Norsk"TillitsMann for tilsammen flere hundre milliarder kroner siden 2007/2008.
Det blir DNBs oppgave å erstatte svindeltapet på tilsammen flere hundre milliarder kroner - og når det ikke er flere verdier igjen i Statsbanken DNB blir det Statens oppgave å erstatte resten.
.
.
5.) Det er, ifølge Politisjefen i Bergen Kaare Songstad, ikke kriminelt at Statsminister Jens Stoltenberg, (eks) PST sjefen Janne Kristiansen og Riksadvokat Tor-Aksel Busch visste om A.B.B.s planer om å bombe Regjeringsbygningen. Og at de - i STRENG hemmelighet - la forholdene tilrette for A.B.B. ved å bl.a. ikke innføre vedtatte sikringvedtak for Regjeringsbygget for det de trodde skulle bli en mindre bombe i den visshet om at bomben ville kunne medføre strengere overvåkingstiltak i Norge og økt støtte og sympati til Regjeringspartiet AP.
.
Først ble de forferdet over bombens ødeleggelser før de ble lamslått over Utøya som INGEN kunne ha forutsett. Statsminister Jens Stoltenberg gråt, (eks) PST sjefen Janne Kristiansen fikk nervøst sammenbrudd og bablet til pressen og Riksadvokat Tor-Aksel Busch trakk på skuldrene. 
Ifølge meg hjalp den Russiske Ambassaden i Oslo A.B.B. for å eskalere A.B.B.s ødeleggelser slik at Vladimir Putin/FSB fikk - og fremdeles har - et enda bedre grunnlag for å kunne utpresse Jens Stoltenberg - som nå er Vladimir Putin/FSBs øyne, ører og stemme i NATO.
.
.
6.) Det er, ifølge Politisjefen i Bergen Kaare Songstad, ikke kriminelt hvis NATOs Generalsekretær Jens Stoltenberg og hans Ambassadør i Belgia kone Ingrid Schulerud - på vegne av seg selv og Vladimir Putin/FSB - beordrer Riksadvokat Tor-Aksel Busch til å få meg drept...
- Kan jeg få be Jens Stoltenberg, Ingrid Schulerud og Tor-Aksel Busch om at de denne gangen tar hensyn til de som finner meg?
.
.
Politisjef Kaare Songstad blir politietterforsket og jeg trodde håpefullt at han er innesperret på glattcelle - men så spurte jeg en politikvinne som så forskrekket på meg - før hun sa at sist hun så Politimester Kaare Songstad så var han IKKE innesperret på glattcelle.
Det betyr at Politimester Kaare Songstad går fritt omkring.
.
En politisjef har selvfølgelig bæretillatelse på håndvåpen så hvis en liten ubarbert mann - som kanskje lukter av (konfiskert) hjemmebrent - viser deg et bilde av meg så si at du så meg letende etter plastflasker og aluminiumsbokser som jeg kunne pante for å få penger til blogging. Pek så opp på Fløyen.
.
Jeg ble avvist på Politihuset i Bergen 21. November 2017 av en av Politisjef Kaare Songstad sine politifolk med at av alt jeg skrev om, skrev jeg ikke om noe kriminelt. - Dessuten følte de det svært forvirrende at jeg flørtende prøver å bli gift - med "slem jente" - i samme blogg...
Det svartnet for mine øyne og jeg svor i mitt stille sinn at jeg ikke ville gi meg før APs egen Politimester Kaare Songstad ble tiltalt og dømt ved en Okkupasjonsrett Domstol...
.
Hvis alle de andre ansatte på Politihuset i Bergen mener at jeg ikke skriver om noe kriminelt kan de alle anse seg som oppsagte grunnet: "Uegnet til politiarbeid." De vil derfor ikke lengre motta lønn og vil her etter bli utestengt fra politihuset - akkurat som jeg er blitt utestengt...
Capice?
.
Med (tvilsomme) NHH i Bergen og med Bergen Politikammer som mitt Politikammer, selv når jeg var i utlandet, var det naturlig at Jens Stoltenberg anså Bergen som å være det stedet i Norge som mest sannsynlig kunne komme til å stoppe Statsminister Jens Stoltenbergs indre AP-okkupasjon av Norge og APs organisering av den økonomiske kriminaliteten gjennom den AP okkuperte korrupte og kriminelle Statsbanken DNB.
Derfor ble Kaare Songstad plassert som Politimester i Bergen...
.
arresterjensstoltenberg.blogspot.no
.
217.) Jeg er utestengt fra Politihuset, Media City, NAV, HO, BT og Nettavisen.
163.) "Fingeravtrykkene" til Nina Skage, Hans Sverre Sjøvold og Jens Stoltenberg: "Jeg ville egentlig ikke ha jobben..."
145.) Arresteres + Okkupasjonsrett: Politimester i Bergen Kaare Songstad.
144.) Arresteres + Okkupasjonsrett: Politimester i Oslo: Hans Sverre Sjøvold.
143.) Arresteres + Riksrett + Okkupasjonsrett: Ingrid Schulerud.
142.) Arresteres og aldri frigis: Riksadvokat Tor-Aksel Busch.
141.) Arresteres og aldri frigis: NATOs Jens Stoltenberg.
140.) Deltakelse i APs okkupasjon av Norge sidestilles Landssvik. Okkupasjonsrett innføres.
139.) Fra AP Nepotisme til kriminell AP Okkupasjon av Norge.
111.) Politihuset i Bergen kan kontaktes av de som har informasjon og de som ønsker å bedyre sin uskyld som f.eks Lars Sponheim og Økokrims "Statsadvokat" Henrik Horn.
De som om sider ønsker å politianmelde meg etter at de BEVISELIG har visst hvem jeg er siden 2009, kan levere politianmeldelsen på Politihuset i Bergen.
98.)  NATOs Jens Stoltenberg Vest-Europas farligste siden Adolf Hitler.
97.) Norgeshistoriens viktigste Varsler varsler for Norgeshistoriens sløveste generasjoner...
84.) Politipsykologen: Hva forventer du at politiet gjør?
.
Okkupasjonsrett dom er endelig og kan ikke ankes.
- Dommen er på minimum/maksimum 10 års fengsel hvis Statsminister Jens Stoltenbergs indre okkupasjon av Norge var en okkupasjon for AP.
- Dommen er på minimum/maksimum 20 års fengsel hvis Statsminister Jens Stoltenbergs indre okkupasjon av Norge var en okkupasjon i påvente av en militær okkupasjon av Norge foretatt av Vladimir Putin/FSB/Russland.
Capice?
.
.
.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar