lørdag 4. august 2018

18.) Jeg varslet ikke om APs 2009 valgfusk - og 77 mennesker ble drept.

.
18.) Jeg varslet ikke om APs 2009 valgfusk - og 77 mennesker ble drept.
.
Tvilling-innlegg:
.
17.) Jeg skulle ha varslet om APs 2009 valgfusk - men varslet om DNB-OSE organisert aksjesvindel i stedet...
.
Fra 12. August 2009 til ut i November 2009 satt jeg i Istanbul, Tyrkia, og skrev om at DNB organiserte svindel og bedrag på Norges viktigste handelsplass OSE.
Jeg brydde meg derfor lite om at Statsminister Jens Stoltenberg vant Stortingsvalget 2009 med bruk av ulovlige velgermanipulasjoner. 
.


15.09.2009 19:00 vg.no
"De borgerlige partiene fikk 49.070 flere stemmer enn de rødgrønne partiene, men fikk likevel ikke flest representanter på Stortinget."
.
Jeg visste at Statsminister Jens Stoltenberg hadde bedrevet ulovlige velgermanipulasjoner før Stortingsvalget i 2009 - og jeg burde ha varslet slik at det hadde blitt omvalg - som AP naturligvis hadde tapt.
MEN jeg var SÅ oppslukt av at jeg hadde funnet ut at Statseide DNB og Norges viktigste handelsplass OSE SAMARBEIDER i aksjesvindel - at jeg ikke brydde meg om Stortingsvalget.
.
HVIS jeg hadde brydd meg om Stortingsvalget hadde ikke Statsminister Jens Stoltenberg blitt gjenvalgt - men tvert imot stemplet som det Jens Stoltenberg er - og har vært siden medlems fusket i AUF - nemlig en SVÆRT uhederlig person...
Ved at medlems fusket i AUF ble kalt for "bedrageri" i stedet for "svindel" var det Jens Stoltenberg "eventuelt" sto for som leder av AUF strafferettslig foreldet lenge før "AUF saken" i 1998.
.
Statsminister Jens Stoltenbergs tilsynelatende uskyldige MEN effektive sverting av FrP medførte at FrP gikk fra valgmåling på over 30% til valgresultat 22,9% så det er HELT 100% sikkert at AP og de rødgrønne vant Stortingsvalget 2009 på ulovlig velgermanipulasjon.
.
Et folk SKAL være i stand til å forstå hva som foregår i sitt eget hjemland - men Nordmenn er ifølge meg og European Social Studies Europas mest naive samt at de ifølge PEW er de i Europa som tror at sin egen kultur er best - så da finnes det jo selvfølgelig ikke noe galt i AP-okkuperte Norge...
.
Selv tilsynelatende små varsler er viktige - mitt mangel på varsel førte med seg at "22. Juli" skjedde - da A.B.B. neppe hadde gått løs på AP hvis AP ikke satt med Regjeringsmakten.
Men vær ikke sint på meg for jeg er ikke Jens Stoltenberg og jeg hadde mine hender fulle med de første konturene av
"Den AP okkuperte korrupte og kriminelle Statsbanken DNB"
- og AP/DNBs - Svindeltrekant:
"DNB/Rune Bjerke/DNM - OSE/Bente Landsnes/VPS - NTM".
.
"AGI+DNM+Oslo Børs deltar i BEVIST underslagsvindel"
Innlegg av: NFL 98/2 (12.09.09 20:57 ), lest 1709 ganger
.
"6+3 Oslo Børs BEVISTE svindelbørspauser i NEXUS"
Innlegg av: NFL 98/2 (13.09.09 20:57 ), lest 1457 ganger
.
14.09.2009 Stortingsvalget.
.
15.09.2009 19:00 vg.no
"De borgerlige partiene fikk 49.070 flere stemmer enn de rødgrønne partiene, men fikk likevel ikke flest representanter på Stortinget."
.
"CRU JUX+DNM+OB svindelbørspause 10.nov.2008"
Innlegg av: NFL 98/2 (15.09.09 22:55 ), lest 1631 ganger
.
Så begynte Venstreleder Lars Sponheim å krangle med Ola Mæle og JUM.
.
Jeg studerte investorsvindlerne Ola Mæle og Per Kverneland samt den Svenske seriesvindleren Gerald Engstrøm ( SYSR - Systemair AB ) intenst i nær tre måneder i Ventspils, Latvia høsten 2008. Og på den tiden var det meste Ola Mæle foretok seg svindel, bedrag og/eller manipuleringer. Han vil nok nå sannsynligvis selv påstå at han ble svindlet av Per Kverneland og Gerald Engstrøm.
.
JUM studerte jeg fra Desember 2008 til September 2010 og skrev 50 tråder på HegnarOnline om JUM - og på den tiden var det meste JUM foretok seg bedrag og/eller manipuleringer.
Grunnen til at de hjalp Jens Stoltenberg med å "vinne" Stortingsvalget 2009, var fordi de begge var avhengig av AP/DNBs Svindeltrekant DNB-OSE-NTM.
.
Svindelen som Ola Mæle var en del av blir strafferettslig foreldet i 2025, bedragene som JUM forsøkte seg på fikk jeg avbrutt i 2009 og 2010 og forsøkene på bedrag ble strafferettslig foreldet i 2014 og 2015.
.
Både Ola Mæle og JUM er nå tilsynelatende lovlydige - takket være meg - og sannsynligvis takket være deres oppgitte koner...
.
Jeg har tidligere påstått at Lars Sponheim, som nå er Fylkesmann her i Hordaland, skal stilles for Riksrett for at han som Stortingsrepresentant KVALITETSTEMPLET Statsminister Jens Stoltenbergs valgfusk. Men i og med at velgermanipulasjonen skal regnes som ulovlig, men ikke straffbart, regner jeg med at Lars Sponheim slipper straff...
.
16.09.2009 - 06:48 dn.no
"- De har ødelagt vanvittig mye
Lars Sponheim er ikke nådig mot investorene Jens Ulltveit-Moe og Ola Mæle.
Venstre-leder Lars Sponheim langer ut mot Jens Ulltveit-Moe og Ola Mæle og mener investoreliten i Norge har ødelagt «vanvittig mye» med forsøket på å gjøre stortingsvalget til et valg om formuesskatt, skriver Dagens Næringsliv.
Ulltveit-Moe og Mæle uttalte tirsdag formiddag til nettavisen E24 at Sponheim alene har skylden for at de fire ikke-sosialistiske partiene ikke klarte å få flertall."
.
Mens de kranglet i Norge var jeg opptatt med AP/DNBs Svindeltrekant DNB-OSE-NTM - og jeg populariserte de 8 beste/verste DNB-OSE svindelbørspausene i en tråd:
.
"TOP 8 Oslo Børs svindelbørspauser tilpasset DNM svindel"
Innlegg av: NFL 98/2 (20.09.09 20:58 ), lest 1881 ganger
.
.
.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar