lørdag 4. august 2018

44.) Document.no har utestengt meg...

.
44.) Document.no har utestengt meg...
.
"Vi klarer ikke å poste kommentaren din fordi du har blitt utestengt av Document.no. Finn ut mer."
.
Mine kommentarer/varsler på Document.no som medførte til min utestengelse ble hentet ut 2. Juni 2018.
.
Nest siste kommentaren hadde vært "pending" i 6 timer da jeg beklaget meg - og så fikk jeg både "pending" og klagen akseptert. Hvorpå jeg fikk +2 på begge innleggene.
.
Den aller siste kommentaren før jeg ble utestengt fra Document.no fikk jeg registrert som "Detected as spam" - og etter at jeg beklaget meg ble jeg utestengt fra Document.no og klagen "Fjernet"...
.
.
Diskusjon på Document.no 10 comments
Revolusjonsgarden tror ikke EU klarer å forsvare avtalen uten USA
Åsmund Agdestein
Åsmund Agdestein for 24 dager siden
Fjernet
.
For andre dag på rad blir min kommentar til en Document artikkel sabotert av AP & co.
I Juni 2012 gikk AP & co imellom meg og min e-post til Bergens Tidende - om AP og AP/DNB som en kriminell organisasjon - og spammet ned BTs innbox slik at den ble full. Jeg fikk min Hotmail konto sperret og det tok meg to år før jeg fikk den åpnet igjen. Da var alt unntatt fem e-post adresser slettet.
.
Nå er BT redaksjonelt kontrollert av AP og alt jeg skriver på bt.no blir fortløpende sensurert vekk. Nesten daglig går jeg forbi Media City her i Bergen der alt av det AP redaksjonelt kontrollerte har rottet seg sammen: BT, BA, TV 2 og NRK.
.
.
Diskusjon på Document.no 3 comments
Revolusjonsgarden tror ikke EU klarer å forsvare avtalen uten USA
Åsmund Agdestein
for 2 timer siden
Detected as spam
Thanks, we'll work on getting this corrected.
.
Iranerne er langt fredeligere enn deres halvgale ledere.
I 2007 syklet jeg 10.445 kilometer fra Øst-Kazakhstan via bl.a Iran og
Transniestre til Vest-Kazakhstan. Jeg krysset grensen fra Turkmenistan
ved Saraqs og syklet via Mashhad og det Kaspiske hav til Azerbaijan.
Jeg ble flere ganger spurt av både politi og soldater i Iran om jeg hadde GPS - og de godtok mitt svar.
Dagen lang drakk jeg Tuborg øl og cider - alkoholfritt naturligvis - MEN hjemme var det mange som hadde alkohol...
.
Et potensielt langt større problem enn Iran er atommakten Pakistan der
ekteskap mellom søskenbarn i generasjon etter generasjon er vanlig.
De rike i Bergen lærte for flere generasjoner siden at å beholde
familieformuen ved å drive inngifte var en dårlig ide. Kongehusene i
Europa har lært det samme og bevist at det tar kun en generasjon med
friskt blod for å få friske intelligente barn. Vår Konge er barn av
søskenbarna Kronprinsesse Martha og Kronprins/Kong Olav.
.
Jens sin storesøster Camilla er professor nivå ekspert på problemene inngifte
mellom søskenbarn i generasjon etter generasjon gir og jeg ønsker at
hun skal kjempe for forbud mot søskenbarn ekteskap i Norge og i
Midt-Østen og i atommakten Pakistan. Personlig mener jeg at galskapen IS
og Taliban soldater viser delvis stammer fra innavl og delvis stammer
fra at de i strengt religiøse samfunn i puberteten kun ser ansiktene på
sin mor, sine søstre og pre menstruelle småjenter. Dvs de har sine
pubertale erotiske drømmer om de de ser - og det kunne nok få mange til å
bli gal...
Før eller siden får atommakten Pakistan en halvgal
President som trykker på atomknappen - så noen av verdens største
problemet er langt mer banale - og lettløste - enn man skulle tro...
.
Oppfinnelsen av bilen er det største som har skjedd for menneskehetens gener, da er
det trist at jentebarn i Oslo kidnappes for å bli tvangssendt til
Pakistan for å bli tvangsgiftet med sitt eget søskenbarn...
.
Google mitt og Camilla sitt navn for å lese mere om temaet.
Googler du mitt og oppsopet Jens sitt navn kommer du til noe helt annet...
.
.
Åsmund Agdestein
Åsmund Agdestein for 24 dager siden
Fjernet
.
Iranerne er langt fredeligere enn deres halvgale ledere.
.
I 2007 syklet jeg 10.445 kilometer fra Øst-Kazakhstan via bl.a Iran og Transniestre til Vest-Kazakhstan. Jeg krysset grensen fra Turkmenistan ved Saraqs og syklet via Mashhad og det Kaspiske hav til Azerbaijan.
Jeg ble flere ganger spurt av både politi og soldater i Iran om jeg hadde GPS - og de godtok mitt svar.
Dagen lang drakk jeg Tuborg øl og cider - alkoholfritt naturligvis - MEN hjemme var det mange som hadde alkohol...
.
Et potensielt langt større problem enn Iran er atommakten Pakistan der ekteskap mellom søskenbarn i generasjon etter generasjon er vanlig.
De rike i Bergen lærte for flere generasjoner siden at å beholde familieformuen ved å drive inngifte var en dårlig ide. Kongehusene i Europa har lært det samme og bevist at det tar kun en generasjon med friskt blod for å få friske intelligente barn. Vår Konge er barn av søskenbarna Kronprinsesse Martha og Kronprins/Kong Olav.
.
Jens sin storesøster Camilla er professor nivå ekspert på problemene inngifte mellom søskenbarn i generasjon etter generasjon gir og jeg ønsker at hun skal kjempe for forbud mot søskenbarn ekteskap i Norge og i Midt-Østen og i atommakten Pakistan. Personlig mener jeg at galskapen IS og Taliban soldater viser delvis stammer fra innavl og delvis stammer fra at de i strengt religiøse samfunn i puberteten kun ser ansiktene på sin mor, sine søstre og pre menstruelle småjenter. Dvs de har sine pubertale erotiske drømmer om de de ser - og det kunne nok få mange til å bli gal...
Før eller siden får atommakten Pakistan en halvgal President som trykker på atomknappen - så noen av verdens største problemet er langt mer banale - og lettløste - enn man skulle tro...
.
Oppfinnelsen av bilen er det største som har skjedd for menneskehetens gener, da er det trist at jentebarn i Oslo kidnappes for å bli tvangssendt til Pakistan for å bli tvangsgiftet med sitt eget søskenbarn...
.
Google mitt og Camilla sitt navn for å lese mere om temaet.
Googler du mitt og oppsopet Jens sitt navn kommer du til noe helt annet...
.
.
.
Diskusjon på Document.no 25 comments
Nær en firedel mener NRK ikke er upartisk
Åsmund Agdestein
Åsmund Agdestein for 25 dager siden
.
Har APs PST tatt kontroll over mitt nettbrett eller har document.no latt meg vente 6 timer på godkjenning? Jeg så artikkelen vel 10 minutter etter at den ble publisert og jeg var blant de aller første som kommenterte.
.
Det jeg skriver i mine 6 blogger er varsler og jeg ønsker jo at det skal bli tatt videre - MEN jeg ønsker å bli sett på av Norges Fremtid som Norges viktigste varsler - så gi meg mesteparten av æren hvis dokument.no tar det videre.
.
Hvis det er uklart så tok AP, representert ved Statsminister Jens Stoltenberg og hans beste
AP-venn og tvillingsjel Rune Bjerke, kontroll over Statsbanken DNB.
Statsminister Jens Stoltenberg og Rune Bjerke skapte
"Den AP okkuperte korrupte og kriminelle Statsbanken DNB".
.
Dermed tok Jens Stoltenberg i realiteten Norges største bank som gissel.
Stoppes Jens Stoltenberg - som er det største kriminelle oppsopet Norge
har skapt siden krigen - drar han samtidig DNB og 40.000 aksjonærer med
seg ned. Jeg ser på DNB aksjonærene som svindelprofitører og de kommer
til å tape alt når DNB skal betale flere hundre milliarder kroner i
erstatning til
"AP/DNBs Svindeltrekant DNB/DNM - OSE/VPS - NTM" svindelofre.
.
.
Diskusjon på Document.no 15 comments
Nær en firedel mener NRK ikke er upartisk
Åsmund Agdestein
Åsmund Agdestein for 6 timer siden
Pending
.
I flere tiår har NRK vært "ARK" og APs propaganda-maskin for å manipulere folk dit AP ønsker dere manipulert.
Statsminister Jens Stoltenberg tok plagsom AP-nepotisme og gjennomførte en AP-okkupasjon av alt det AP ønsker å kontrollere i Norge for å til enhver tid ha makten i Norge.
Finansieringen til APs stat i Staten får AP fra
.
"Den AP okkuperte korrupte og kriminelle Statsbanken DNB" og
"AP/DNBs Svindeltrekant DNB/DNM - OSE/VPS - NTM".
.
Alt er søkbart innkludert: "252.) APs Nasjonal Narsissisme forklart."
.
I 2005 stemte jeg AP.
I 2009 og 2013 bodde jeg i utlandet og stemte ikke.
I 2017 stemte jeg blankt i protest mot kriminelle og/eller sløve politikere.
.
Norges største idioter og AP/DNB-kollaboratører er AP medlemmer med DNB aksjer.
MEN alle som lar seg lure til å betale for APs propaganda-maskin NRK - er ikke særlig smarte heller...
2
.
.
Åsmund Agdestein
Åsmund Agdestein for 25 dager siden
.
I flere tiår har NRK vært "ARK" og APs propaganda-maskin for å manipulere folk dit AP ønsker dere manipulert.
Statsminister Jens Stoltenberg tok plagsom AP-nepotisme og gjennomførte en AP-okkupasjon av alt det AP ønsker å kontrollere i Norge for å til enhver tid ha makten i Norge.
Finansieringen til APs stat i Staten får AP fra "Den AP okkuperte korrupte og kriminelle Statsbanken DNB" og "AP/DNBs Svindeltrekant DNB/DNM - OSE/VPS - NTM".
.
Alt er søkbart innkludert: "252.) APs Nasjonal Narsissisme forklart."
.
I 2005 stemte jeg AP.
I 2009 og 2013 bodde jeg i utlandet og stemte ikke.
I 2017 stemte jeg blankt i protest mot kriminelle og/eller sløve politikere.
.
Norges største idioter og AP/DNB-kollaboratører er AP medlemmer med DNB aksjer.
MEN alle som lar seg lure til å betale for APs propaganda-maskin NRK - er ikke særlig smarte heller...
2
.
.
.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar