lørdag 4. august 2018

39.) Varslet TV 2 "Tipstelefon" og etter 10 sekunder: "TV2 lager INGEN reportasje på dette!"

.
39.) Varslet TV 2 "Tipstelefon" og etter 10 sekunder:
"TV2 lager INGEN reportasje på dette!"
.
En kveld i midten av November klokken 23:00 ringte jeg TV2 på 02255 og tipset de om min hovedside arresterjensstoltenberg.blogspot.no.
.
Han åpnet siden i 10 sekunder før han sa:
"TV2 lager INGEN reportasje på dette!"
.
"Hvorfor?" spurte jeg - og da han nølte med svaret sa jeg
"Fordi TV2 er eid av A-pressen!"
Han lo hånlig og sa at TV2 trenger FAKTA.
.
Jeg hånte han og ba han lese det før han uttaler seg - før jeg spurte spydig om han kunne lese for han er da en journalist er han ikke det?
Så brøt jeg samtalen...
.
Jeg ringte TV2s "Tipstelefon" som han tydeligvis trodde skulle være en telefon KUN for fakta.
Er ikke lengre nyhets organisasjoner i Norge i stand til annet enn å støtte eierne  AP/DNB og å koke kaffe?
.
For å kunne avvise noe SÅ raskt som etter KUN 10 sekunder så måtte noe ha fortalt han å avvise meg hvis/når jeg ringte...
.
.
.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar