lørdag 4. august 2018

2.) Varsel: APs Nasjonal Narsissisme forklart.

.
2.) Varsel: APs Nasjonal Narsissisme forklart. 
.
Gjennom flere ti-år har AP skapt en illusjon om at Norge som Nasjon og Nordmenn som folk er eksepsjonelt fortreffelig og ufeilbarlig.
Det har resultert i at Nordmenn er det folk i Europa som er mest - ubegrunnet - Nasjonalt selvgod.
Et tidlig eksempel på dette var Gro Harlem Brundtland sin Nyttårstale 1991/92 da hun sa "Det er typisk Norsk å være god."
.
Prinsippet er veldig enkelt: Klarer man å manipulere et folk til å tro at det som folk er fortreffelig og ufeilbarlig - så kan man voldta det samme folket både økonomisk og politisk UTEN at folk fatter mistanke. Av den enkle grunn at i en nasjon med et fortreffelig og ufeilbarlig folk finnes det ingen organisert kriminalitet.
.
I flere tiår har det vært NRK som har stått fremst i manipuleringen av Norges befolkning. Og det virkelig artige er at dere betaler NRK lisens slik at AP kan manipulere dere hit og dit gjennom NRK.
NRK har gradvis mistet sin makt over Norges befolkning over de siste tyve årene - men under Statsminister Jens Stoltenberg tok AP & Co redaksjonell kontroll over media - både etablerte og nykommere - i Norge.
.
Alle data som trengs å forfalskes - forfalskes - for å underbygge illusjonen om fortreffelige og ufeilbarlige Norge og fortreffelige og ufeilbarlige Nordmenn.
.
I tillegg tok AP kontroll over alle de varslingorganene Norge har.
Det er flere år siden jeg varslet om at Zola-Prisen er en falsk pris som eksisterer KUN for at AP skal kunne få oversikt over alle de varslerne i Norge som er en trussel mot APs indre okkupasjon av Norge. Og de varslerne som er en trussel mot AP/DNBs organisering av den økonomiske kriminaliteten i Norge gjennom
"Den AP okkuperte korrupte og kriminelle Statsbanken DNB"s
Svindeltrekant DNB/Rune Bjerke/DNM - OSE/Bente Landsnes/VPS - NTM.
.
Zola-Prisen fungerer ved at alle kan sende inn forslag på sin favoritt varsler.
På den måten laget AP et kartotek over alle Norges varslere.
Se på vinnerne av Zola-Prisen de siste ti årene - tror dere virkelig at de er Norges viktigste varslere og at de er Norges aller alvorligste - og skjulte - problem?
.
Jeg har aldri sett på Jens Stoltenberg som særlig kreativ og jeg tror ikke han kom opp med ideen om at han som Statsminister skulle AP-okkupere Norge - enten kun en indre okkupasjon for AP eller en indre AP-okkupasjon av Norge i påvente av en militær okkupasjon av Norge fra hans forhenværende venn Vladimir Putin/FSB/Russland.
.
Som i mange kriminelle ektepar så er det kvinnen som er den kreative og den som kaldt beregner. Derfor tror jeg hans kone - "stillest vann har dypest bunn" - Ingrid Schulerud står bak mye av det jeg har gitt Statsminister Jens Stoltenberg æren for i mine blogger.
.
I April 2018 kom jeg på en sang fra 1992 - og forholdsvis enkle personer som de kriminelle tvillingsjelene Jens Stoltenberg og Ingrid Schulerud trenger ofte en sang eller noe annet til å inspirere dem.
Sangen som kan ha gitt det kriminelle ekteparet Stoltenberg/Schulerud ideen til en fremtidig indre AP-okkupasjon av Norge er
Genesis sin sang "Jesus he knows me".
Sangen er et harselas om Amerikanske evangelister som manipulerer folk inn i en utopisk lykkeverden mens evangelistene tar alt de lett manipulerte eier og har.
.
Jeg skulle egentlig ha kort forklart om APs Nasjonal Narsissisme for fler måneder siden, men den beste tittelen jeg kom på var "APs Nasjonal Onanisme" så jeg fant ut at dere ikke ville lese noe med den - enda mere treffende tittelen...
.
.
Akkurat da Gro Harlem Bruntland holdt sin 1991/92 Nyttårstale kom jeg syklende fra San Francisco til en aktiv vulkan i Costa Rica. Vulkanen rumlet og smalt gjennom hele natten og jeg angret på at jeg hadde slått opp teltet så nært - men det ble en Nyttårsaften og natt jeg sent kommer til å glemme.
.
Ti uker etter Nyttårstalen kom Gro Harlem Bruntland til Caracas i Venezuela for å besøke den forhatte President Perez. MILF interesserte meg bodde hos Cougar Konsulen i Ambassadens leilighet ved Børsen i Caracas.
Jeg kunne få komme for å hilse på Gro hvis vi gikk som et par, men jeg var og er sjenert så jeg ville ikke gå...
.
Gro hadde sikkert funnet verdensyklisten meg mer interessant enn noen annen på sammenkomsten av Ambassadepersonell, sikkerhetsfolk og journalister.
Da kunne jeg bl.a fortalt Gro om en rund evje med diameter vel 30 meter med flere tonn med plastsøppel havet hadde lagd. Evjen fant jeg i det Panamesiske trope-paradiset der jeg gikk på stier og strender med min sykkel - for å dekke de fremkommelige delene av området uten vei mellom sør for Colon i Panama til Turbo i Colombia.
Forbi de ufremkommelige delene måtte jeg ta en rekke med småbåter.
.
Ikke visste jeg at Gros yngste sønn slet.
Kanskje kunne Gro ha tatt ideen om alternative måter å leve sitt liv på til sin sønn?
norgesukjentehelt.blogspot.no
"4.) Kunne jeg ha forhindret selvmordet til Jørgen Brundtland i 1992?"
.
.
.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar