lørdag 4. august 2018

36.) Jeg forsøkte å varsle Bergens Tidende i 2012 men APs PST(?) gikk imellom og stoppet min mail og spammet ned inboxen til BT - og fikk min mail konto sperret...

.
36.) Jeg forsøkte å varsle Bergens Tidende i 2012 men APs PST(?) gikk imellom og stoppet min mail og spammet ned inboxen til BT - og fikk min mail konto sperret...
.
Jeg fikk mail kontoen åpnet igjen - etter to år. ALT var slettet inkludert alle mailene - unntatt de fem mail adressene helt på slutten av dette innlegget.
.
From: (Sensurert2xxxx)@hotmail.com
To: politikk@hoyre.no
Subject: Ap valgfusk 2009. Jeg skrev "Svindler Staten oss gjennom DNB og OSE?"
Date: Sat, 16 Jun 2012 11:33:36 +0200
.
16.juni 2012 forsøkte jeg å maile Høyre og FrP, men jeg tviler sterkt på at de fikk mailen. Jeg brukte tre - lett å finne på hjemmesiden - mailadresser til Høyre og to til FrP. Tidligere hadde jeg KUN brukt min "2"er Hotmail-konto til Transparency International-Norge mailer.
.
Den 29.juni 2012 brukte jeg "2"er Hotmail-kontoen min igjen, denne gangen til Bergens Tidende - bt.no. Hotmail sperret kontoen min - så og si øyeblikkelig. Deretter forsøkte jeg på ny og denne gangen med min Yahoo-konto og fikk beskjed om at bt.no sin "mailbox" var full... Hvor utrolig mye spamming - sabotert ifra min Hotmail-konto - skulle til før bt.no sin "mailbox" ble full?
.
Enten overvåker AP Høyre og Frp elektronisk eller så har AP plassert "muldvarper" på innsiden av Høyre og Frp som bl.a. e-postlesere. AP stoppet min mail og ødela min "2"Hotmailkonto.
.
Det er ikke uvanlig i våre dager at verdens regjeringer og politiske partier overvåker sine motstandere. MEN det som er det spesielle med AP er at de selv går imellom og sletter/saboterer kritikk av AP slik at de som kan stoppe den organiserte kriminaliteten AP leder og står bak, ikke får mailene som avslører APs kriminelle virksomheter.
.
Mailen som "AP og annen organisert økonomisk kriminalitet" fikk stoppet før den nådde Bergens Tidende:
.
From: (Sensurert2xxxx)@hotmail.com
To: nyhetsweb@bt.no
Subject: Ap/DNB/Staten svindler oss på Oslo Børs + Ap valgfusk 2009
Date: Fri, 29 Jun 2012 11:18:16 +0200
.
Fra Hotmail 29.juni etter at jeg hadde forsøkt å maile bt.no:
"Your account has been temporarily blocked
Why are you seeing this?
Someone may have used your account to send out a lot of junk messages or done something else that violates the Windows Live Terms of Service."
.
Fra: (Sensurert...) <(Sensurert...)@yahoo.no>
Til: nyhetsweb@bt.no
Sendt: Fredag, 29. juni 2012 16.35
Emne: Ap/DNB/Staten svindler oss på Oslo Børs + Ap valgfusk 2009
.
Fra Yahoo 29.juni etter at jeg hadde mailet både nyhetsweb@bt.no og 2211@bt.no :
"Delivery has failed to these recipients or groups: Xx.Xxxxxx@bt.no
The recipient's mailbox is full and can't accept messages now. Please try resending this message later, or contact the recipient directly.
.
Mailadressene som jeg brukte 16.juni 2012 og som AP overvåker. "J'accuse!"
politikk@hoyre.no
info@hoyre.no
hoyre.postmottak@stortinget.no
frp.postmottak@stortinget.no
frp@frp.no
.
.
.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar