lørdag 4. august 2018

45.) Jeg varsler av og til i Aftenbladet - og naive Rogalendinger mobber og/eller sensurer meg...

.
45.) Jeg varsler av og til i Aftenbladet - og naive Rogalendinger mobber og/eller sensurer meg...
.
.
https://www.aftenbladet.no/meninger/debatt/i/oRGa8K/Hysterisk-Rodt-frykt-i-Aftenbladet
.
Åsmund Agdestein
for 8 dager siden
.
Hvis Rødt og Moxnes ønsker grunnlaget for å finne kampsaker til sitt partiprogram har mine 8 blogger mye å tilby både Rødt - og andre interessert i å skape en fungerende rettsstat.
Rettsstat: Søk på mitt og Jens Stoltenbergs navn.
Finansiering: Søk på mitt og Rune Bjerke sitt navn.
Rett til å tilbakekalle representanter: Søk på mitt og Terje Søviknes, Kristian Tonning Riise og/eller Trond Giske sitt navn.
.
Litt ubeskjedent regner jeg meg selv som Norges viktigste varsler - så Moxnes og Rødt og andre får gi meg æren når min varsling fører til forbedringer i Norge...
.
Jeg er ikke interessert i Norsk politikk.
I 2005 stemte jeg dessverre AP
I 2009 og 2013 bodde jeg i utlandet og stemte ikke.
I 2017 stemte jeg blantk i protest mot Norske politikere i moralløse og konsekvensløse Norge. - Og det var FØR #MeToo...
Innen 2021 har jeg emigrert...
.
Logg inn for å svareAnbefal
.
.
Tormod Exxxxx
svarte Åsmund Agdestein for 8 dager siden
.
God tur.
.
Logg inn for å svare6 Anbefaler
.
.
.
https://www.aftenbladet.no/meninger/debatt/i/Mgbear/Angsten-for-sosialdemokrater-i-Aftenbladet
.
10. Juli 2018.
.
Åsmund Agdestein
for 4 dager siden
.
Jeg kommenterte Moxnes sin artikkel i Aftenbladet på fredag og min kommentar "Innen 2021 har jeg emigrert." - ble spydig møtt med et "God tur." - som fikk 5 "anbefalinger"...
.
Hvis KPml bedre skal forstå landet de bor i, bør de søke på mitt og Jens Stoltenberg sitt navn.
For finansieringen søk på "Den AP okkuperte korrupte og kriminelle Statsbanken DNB."
For å lese om hvordan jentebarn har det i FrpU, Unge Høyre og AUF søk på disse tre ordene som ett ord:
politikerforaktmetoobarn
.
Moxnes og Rødt vet nok hva jeg skriver om.
På lørdag infiltrerte jeg en stand NKP hadde på Torgallmenningen her i Bergen.
Nå leser KPml det jeg skriver.
Kanskje det blir flere enn meg som kommer til å emigrere innen 2021...
.
Logg inn for å svareAnbefal
.
.
.
https://www.aftenbladet.no/meninger/leder/i/bK2Vxe/The-Trump-show
.
13. Juli 2018.
.
(Innlegget har siden blitt fjernet.)
.
Åsmund Agdestein
for 2 timer siden
.
Å ha en tilsynelatende uforutsigbar verdensleder som Trump skaper også muligheter for en bedre verden - da Trump stiller spørsmål der alle andre tror at svaret allerede er vedtatt.
Trump forsto at Nord-Koreas "diktator" Kim Jong-un bare spiller tøff for å forhindre at de hjernevaskede geriatriske generalene satte han i husarrest og fikk halvparten av landets 25 millioner drept i en uvinnbar krig.
Grunnen til at Trump var så sur på Jens Stoltenberg og Angela Merkel under NATO toppmøtet, kan delvis være min skyld. Etter avtale med den Amerikanske Ambassaden i Bangkok skrev jeg i 20 måneder for Amerikansk Etterretning for å få l.s. Jens Stoltenberg overvåket 24/7 av NSA.
Søkbart: "10.) Written 2016.01.17. for CIA."
.
Foruten å anklage Jens Stoltenberg for det meste, påpekte jeg også at Vladimir Putin/FSB sannsynligvis driver utpressing mot Angela Merkel grunnet det FSB fant i gamle STASI papirer om henne. OG at slu Putin utpresser henne og andre NATO lands ledere med kutt i Gazproms gassleveranser - med påfølgende valgtap ved neste valg - hvis de ikke gjør som Putin befaler. Slik som vinteren 2014 da Putin ønsket - og fikk - Jens Stoltenberg som NATOs Generalsekretær.
.
Jeg har nå 8 blogger og omtrent halvparten av bloggene mine gjelder åpne og skjulte problemer som l.s. Jens Stoltenberg står bak.
Å ha l.s. Jens Stoltenberg som Generalsekretær - som ifølge meg er Putins øyne, ører og stemme i NATO - er - ifølge meg - en større trussel mot verdensfreden enn det Trump er....
.
Logg inn for å svare3 Anbefaler
.
.
.
https://www.aftenbladet.no/meninger/leder/i/21Amnr/Altfor-naivt_-Sandberg
.
Åsmund Agdestein
for 1 dag siden
.
- Vi kan alle være glade for at Per Sandberg ikke ble Justisminister...
- Noen har påstått at han egentlig skulle til Tyrkia på ferie - men at dette ble forandret til Iran "på kort varsel".
- Nå er det visstnok blitt forholdsvis enkelt for Norske statsborgere å få visum til Iran, men i 1988 ble min visumsøknad avvist på det Iranske konsulatet i Istanbul - slik at jeg syklet til Kairo i stedet. I 2007 fikk jeg visum på Irans ambassade i Bangkok - men det var tidkrevende.
- Jeg syklet i Iran i mai 2007 og krysset grensen fra Turkmenistan ved Saraqs og syklet i løpet av to-tre uker via Mashhad og det Kaspiske hav til Azerbaijan.
- Folk var vennlige. Både politi og soldater stoppet meg, men alt de ville vite var om jeg hadde GPS slik at jeg kunne nøyaktig posisjonere militære mål - og de godtok mitt ærlige svar.
- Iran gikk fra det forferdelige lederskapet av Shaen av Persia til det middelalderske "diktaturet" fra presteskapet. Innen noen år eller tiår er Iran et demokrati.
- Noen påstår at Sandberg saken er en "agurknytt".
Hvis noen ønsker 10 punkt om noe som er langt mer alvorlig - innkludert 2009 FrP sverting som valgfusk - søk på disse ordene som ett ord:
jensstoltenbergskriminellecv
.
Logg inn for å svareAnbefal
.
.
.
https://www.aftenbladet.no/aenergi/i/9mAjzr/-Soviknes-har-vart-en-dyr-mann-for-Norge
.
Jeg kommenterte artikkelen i aftenbladet og tok på meg del-æren for Terje Søviknes avgang. Men så ble artikkelen gjort til en artikkel kun for abonnementer - så jeg vet ikke om den står der fremdeles...
.
.
.
https://www.aftenbladet.no/meninger/kommentar/i/dd9g8B/Avskyelig_-uforfalsket-rasisme
.
Åsmund Agdestein
for 3 dager siden
.
Å nekte sine egne latinske borgere pass er selvfølgelig galt, men at Trump ønsker å stenge latinske ulovlige innvandrere ute er forståelig.
.
I 1991/92 syklet jeg fra San Francisco gjennom Mexico, Guatemala, El Salvador, Honduras, Nicaragua, Costa Rica til sør for Colon i Panama. Deretter fra Turbo i Colombia til Caracas i Venezuela. Så syklet jeg fra Miami gjennom sørstatene tilbake til San Francisco.
Siden den gang har følgende land utviklet seg til voldelige "shithole countries": Mexico, El Salvador, Honduras, Nicaragua og Venezuela. Mens Colombia har blitt langt fredeligere.
.
Over 20% av disse landenes befolkning ønsker å emigrere til USA - hvis det lar seg gjøre. Og USA kan naturligvis ikke ta imot slike mengder - derfor har Trump startet avskrekking kampanjer for å prøve å stoppe den ulovlige innvandringen. Enkelte avskrekking kampanjer går alt for langt.
.
Alle borgere har en viss plikt til å forsøke å forbedre sitt hjemland i stedet for å rømme vekk. Imidlertid har jeg en viss forståelse for de som gir opp og emigrerer til et annet land. Selv har jeg 9 blogger om hva som er galt i Norge - og i Brussel. Men å varsle et folk som er Europas mest naive - ifølge meg og European Social Studies - OG det folket i Europa som ser sin kultur overlegen alle andre kulturer - er SÅ frustrerende at jeg emigrerer ved første anledning - kanskje til USA...
.
Logg inn for å svareAnbefal
.
.
.
https://www.aftenbladet.no/meninger/kommentar/i/wEjMrP/Et-tredjekultur-barns-problem
.
Åsmund Agdestein
for 4 dager siden
.
- Siden 1978 har jeg følt en økende grad av rotløshet til Norge - og jeg er etnisk Norsk. Da - som 16-åring - reiste jeg til fantastiske steder som Istanbul, Marokko og i 1978 voldelige Nord-Irland. Tilsammen har jeg reist i 92 land og krysset 50 land utenom Vest-Europa på sykkel.
- Mellom 2011 og 2016 ryddet jeg stranden Ao Tan Khu i Thailand - og jeg liker faktisk å være i land der jeg ikke forstår alt som blir sagt til meg - og hvor jeg vet at jeg har begrenset innflytelse på landet.
- I Norge forstår jeg alt som er galt og jeg har 9 blogger om forskjellige typer av kriminalitet i moralløse og konsekvensløse Norge. På torsdag kom meldingen om Terje Søviknes sin avgang - og jeg tok på meg del-skylden for å ha mobbet han ut av Regjeringen...
- Jeg emigrerer fra Norge ved første anledning - dessverre har jeg havnet i to aksjesvindler ledet av "AP/DNB Svindeltrekant DNM - OSE - NTM" - slik at jeg er helt blakk...
.
Logg inn for å svareAnbefal
.
.
.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar