lørdag 4. august 2018

9.) Hvorfor bestakk ikke Ola Mæle meg i 2008?

.
9.) Hvorfor bestakk ikke Ola Mæle meg i 2008?
.
Jeg er ikke folkevalgt eller ansatt av ordensmakten slik at jeg nok ville ha latt meg bestikke i 2008. Så hvorfor bestakk ikke Ola Mæle meg?
.
Den Svenske seriesvindleren Gerald Engstrøm er for gjerrig til å ville gi folk penger. Den Stavangerske investorsvindleren Per Kverneland har ikke fantasi til å kunne bestikke noen. Så hvorfor bestakk ikke investorsvindleren Ola Mæle meg da han på den tiden fremdeles var avhengig av "sin anseelse" - og "gode" rykte.
.
For et par måneder siden ringte en mann fra skjult nummer og insisterte på at jeg hadde vunnet 1 million kroner - og spurte til og med om jeg ville kjøpe bil for pengene. Jeg insisterte like hardt på at blakke meg ikke hadde tatt lodd noen steder og at jeg derfor ikke hadde vunnet noe som helst.
.
Etterpå tenkte jeg at det kanskje var Ola Mæle som - 10 år for sent - prøver å bestikke meg gjennom en annen person - med lusne 1 million kroner...
.
Nå er det for sent å bestikke meg - for jeg begynner å kjenne smaken av en ikke så alt for fjern seier over AP og AP/DNB.
.
- Men hadde Ola Mæle bestukket meg i 2008 ville han nå fått ha sin (skjulte) eierandel i RVM og i det unike gjenkjenningsystemet i fred.
- Videre ville han ha fått sin del av den 1 MILLIARD kroner som Tomra ville ha blitt dømt til å betale til Repant AS og Microlux AB for å ha holdt de nede og for å ha forårsaket Bevesys OY sin konkurs.
- I tillegg ville Ola Mæle ha sluppet å betale sin del av de 50 mNOK jeg skal kreve - av hovedsaklig legeutdannede Ola Mæle - for "tort og svie".
.
.
.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar