lørdag 4. august 2018

23.) Resultat: Jeg har fått NSA til å overvåke NATO Generalsekretær Jens Stoltenberg 24/7. Jeg kommer til å få landssviker Jens Stoltenberg fengslet - og landssviker Jens Stoltenberg kommer ALDRI til å bli løslatt fra fengsel - ifølge meg...

.
23.) Resultat: Jeg har fått NSA til å overvåke NATO Generalsekretær Jens Stoltenberg 24/7. Jeg kommer til å få landssviker Jens Stoltenberg fengslet - og landssviker Jens Stoltenberg kommer ALDRI til å bli løslatt fra fengsel - ifølge meg...
.
Jeg skrev - etter avtale med den Amerikanske Ambassaden i Bangkok - for Amerikansk Etterretning mellom April 2014 og Januar 2016 om den Norske landssvikeren Jens Stoltenberg.
.
Jeg bodde i utlandet mellom August 2009 og August 2016 skrivende om
"Den AP okkuperte korrupte og kriminelle Statsbanken DNB" og
"AP/DNBs Svindeltrekant DNB/Rune Bjerke/DNM - OSE/Bente Landsnes/VPS - NTM".
.
Mellom Mars 2011 og Mars 2016 ryddet jeg stranden Ao Tan Khu i Thailand.
Omtrent hver måned kom en Amerikaner ansatt ved den Amerikanske Ambassaden i Bangkok på langhelg til nabolandsbyen Lam Ngob - og dagene tilbrakte han på min strand.
.
Da Jens Stoltenberg ble utnevnt til den neste Generalsekretæren i NATO sa jeg at jeg nettopp hadde begynt på en blogg om Jens Stoltenberg og jeg tilbød meg å skrive den på Engelsk og videreutvikle den på Engelsk.
Det var bakgrunnen for at jeg skrev for Amerikansk Etterretning mellom April 2014 og Januar 2016.
.
omsvindelogbedrag.blogspot.no
"10.) Written 2016.01.17. for CIA." was 60,000 words written by me in "College Graduate level English" - before Google could translate a text good enough. 
.
Kort tid etter at jeg begynte å skrive for Amerikansk Etterretning fikk Ao Tan Khu WiFi - og det forundret meg litt for de jeg jobbet for for to måltid og en madrass i et vannløst og vindus løst skur var så nøysom. Etter at jeg kom tilbake til Norge kom jeg på at signalet kom fra øyen Koh Chang til landfaste men kuperte Ao Tan Khu. Dvs de måtte sette opp en sender på Koh Chang BARE for bitte lille Ao Tan Khu - og det ville den nøysomme familien ALDRI ha betalt.
.
Sannsynligvis betalte den Amerikanske Ambassaden i Bangkok for at jeg skulle få WiFi og dermed kunne følge bedre med på det som skjedde i Norge til enhver tid. Selv om jeg skrev min blogg på vanlige datamaskiner 30 kilometer unna Ao Tan Khu i Trat, samlet jeg informasjonen jeg trengte på mitt drøyt 300 kroners Kinesiske nettbrett. Nettbrettet mitt ble sabotert 5 - 6 ganger på ett år etter at jeg googlet Vladimir Putin og FSBs sprengninger av boligblokker i Moskva-området rundt årtusenskiftet noen ganger for mye. Jeg tror sabotasjene mot mitt nettbrett ble utført av FSB og ikke APs PST. Jeg fortalte "Mr. B." om det slik at NSA kunne få fatt i IP på sabotørene.
.
Siden konstant blakke meg benyttet enhver anledning til å drikke meg full på øl, ga jeg tidlig beskjed til "Mr. B." at han aldri kunne fortelle meg noe "Top secret" - i tilfelle jeg begynte å prate i fylla...
.
Det var ikke før i 2017 at jeg forsto at Statsminister Jens Stoltenberg, PST sjef Janne Kristiansen og Riksadvokat Tor-Aksel Busch visste om A.B.B.s planer for å sprenge en bombe ved Regjeringsbygget. - Og at de tilrettela forholdene for å la A.B.B. få sprenge det de trodde ville bli en mindre bombe for å oppnå en liknende effekt som Jens Stoltenbergs venn Vladimir Putin / FSB oppnådde med FSBs boligblokk bombinger nær Moskva rundt årtusenskiftet.  - Uten at Statsminister Jens Stoltenberg & co selv ville få blod på sine hender - trodde de...
.
Jeg tror Vladimir Putin / FSB ble rådført av Statsminister Jens Stoltenberg og at Russerne naturlig nok hjalp A.B.B. for å eskalere hans ødeleggelser og dermed lettere kunne utpresse Statsminister Jens Stoltenberg og nå utpresse NATO Generalsekretær Jens Stoltenberg..
"Hansemann" A. Giske - som jeg tror er Trond Giske sitt søskenbarn kan bekrefte at jeg ryddet stranden i Ao Tan Khu i fem år og at jeg slapp alt i mine hender når "Mr. B". kom og at Ao Tan Khu fikk WiFi i 2014 og at jeg var på den Amerikanske Ambassaden i Desember 2015.
.
"Hansemann" besøkte meg her i Bergen rundt 20. Mai 2018 og det var første gang vi hadde sett hverandre på 26 måneder. - Til tross for at jeg ble full greide jeg å klare å unngå å spørre om hans slektskap med Trond Giske...
.
norgesukjentehelt.blogspot.no
"19.) Ao Tan Khu. 7 År i utlandet. Strandrydderen som gjorde landsbyen rik."
.
arresterjensstoltenberg.blogspot.no
"230.) Fikk Trond Giske sitt søskenbarn(?) H.A.Giske til å spionere på meg og min kontakt med CIA gjennom den Amerikanske Ambassaden i Bangkok?" 
.
.
Landssviker Jens Stoltenberg skal dømmes til 21 års fengsel + Riksrett + Okkupasjonsrett - landssviker Jens Stoltenberg vil derfor aldri bli løslatt...
.
.
.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar