lørdag 4. august 2018

29.) Blakke meg ble sponset med til sammen 5.800 kroner i 2010 og begynnelsen av 2011.

.
29.) Blakke meg ble sponset med til sammen 5.800 kroner i 2010 og begynnelsen av 2011.
.
Etter forespørsel fra blakke meg på diskusjonsforumet HegnarOnline fikk jeg flere skrive sponsor bidrag i 2010 til ut i Februar 2011 på til sammen 5.800 kroner.
.
Den 1. Januar 2011 gikk jeg til eieren av S.A Hotel i Trat og beklaget at jeg ikke kunne betale for de siste 50 nettene: 50 x 200 baht + 25% late pay surplus.
"Get out!" ropte han hvorpå jeg sov noen netter i sideinngangen til den lokale politistasjonen. En morgen ble jeg bestukket med 100 baht hvis jeg kunne være så snill å flytte ut av politistasjonen. Den lokale vitsen i Trat er at jeg er den eneste i Trat som noen gang har fått penger fra politiet...
Så sov jeg for det meste på en døgnåpen internettkafe til jeg i midten av Mars reiste 30 kilometer til den ukjente lokale strandlandsbyen Ao Tan Khu.
I Ao Tan Khu ryddet jeg stranden i fem år for to måltid og en madrass i et vannløst og vindusløst skur.
.
Nå er jeg fremdeles blakk - men jeg får nesten 200 kroner av NAV i døgnet. NAV som ikke kan bestemme seg for om 56 år gamle meg er arbeidsfør eller arbeidsufør.
Så hvis dere synes det går tregt med min varsling så er det fordi jeg har vært blakk i mange år etter at jeg har havnet i to DNB-OSE ledede investorsvindler.
.
Ao Tan Khu og min kontakt med den Amerikanske Ambassden i Bangkok er forklart her i denne bloggen:
.
norgesviktigstevarsler.blogspot.no
"19.) Resultat: Jeg har fått NSA til å overvåke NATO Generalsekretær Jens Stoltenberg 24/7. Jeg kommer til å få landssviker Jens Stoltenberg fengslet - og landssviker Jens Stoltenberg kommer ALDRI til å bli løslatt fra fengsel..."
.
norgesukjentehelt.blogspot.no
"19.) Ao Tan Khu. 7 År i utlandet. Strandrydderen som gjorde landsbyen rik."
.
arresterjensstoltenberg.blogspot.no
"230.) Fikk Trond Giske sitt søskenbarn(?) H.A.Giske til å spionere på meg og min kontakt med CIA gjennom den Amerikanske Ambassaden i Bangkok?"
.
.
.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar