lørdag 4. august 2018

38.) Bt.no lar meg - av og til - få kommentere og varsle...

.
38.) Bt.no lar meg - av og til - få kommentere og varsle...
.
Eksempler på mine kommentarer i Bt.no kommer i begynnelsen litt hulter til bulter...
.
Over en periode på vel 40 år bar jeg hjem tusenvis med kopier av Bergens Tidende så jeg fant det derfor trist at bt.no hadde en lei tendens til å sensurere vekk mine kommentarer.
.
Statsminister Jens Stoltenberg gjennomførte en indre AP-okkupasjon av Norge mellom høsten 2005 og høsten 2013. Noen i AP viderefører AP-okkupasjonen av alt det AP trenger å kontrollere for å fremdeles ha makten i Norge - enten de er i Regjeringsbygget eller ikke.
En viktig del av den indre AP-okkupasjonen var å ta redaksjonell kontroll over presse og media i Norge.
.
APs redaksjonelt kontrollerte BT "J`accuse!" går etter Terje Søviknes for å bagatellisere Trond Giske.
.
AP kontrollerte Bergens Tidende sensurerer vekk min kritikk av Trond Giske og trekker - berettiget - frem "voldtektsforbryter" Terje Søviknes som verst.
.
Fra bt.no:
"Å være den jenten
Søviknes-saken handler om to personer. Den ene sitter i regjering. Den andre gikk nesten til grunne. Alle politiske partier kan lære av hennes historie."
.
.
Da jeg i April ble sensurert vekk i en NHH artikkel skrev jeg dette irriterte blogg innlegget - og etter det fikk jeg beholde flere av mine kommentarer.
.
Fra runebjerkearresteres.blogspot.no
.
"34.) Påstår BT at NHH planla den AP/DNB organiserte økonomiske kriminaliteten i Norge gjennom "Den AP okkuperte korrupte og kriminelle Statsbanken DNB"?"
.
.
.
Forleden dag fikk jeg disse to sensurert vekk etter kort tid:
.
https://www.bt.no/btmeninger/debatt/i/ng7Ggx/Ikke-skyld-pa-Giske_-Schjelderup
.
Åsmund Agdestein
for 8 minutter siden
.
Slik som Giske uhindret har drevet på med AUF-jentebarn over en periode på flere tiår så er det utvilsomt APs skyld også...
.
Søk på disse tre ordene som ett ord for å lese om Giske, Søviknes og Tonning Riise bravader med 16 år gamle jentebarn i ungdomspartiene.
Stortingsrepresentantene og Regjeringsmedlemmene representerer oss alle i moralløse og konsekvensløse Norge - kanskje Vestland burde bli en egen Republikk?
politikerforakt metoo barn
.
Logg inn for å svareAnbefal
.
.
Åsmund Agdestein
for 6 minutter siden
.
AP er skyld i å ikke ha stoppet Tronds oppførsel i AUF sammenheng over en periode på flere tiår. Så APs nedgang er rettferdig og gjenspeiler at AP ga Trond fritt spillerom.
.
Min 7. blogg omhandler hvordan Trond, Terje og Kristian bruker barnepsykologi og/eller alkohol for å manipulere seg inn i 16 år gamle jentebarn i ungdomspartiene. Ulf og Trine er også nevnt.
Søk på disse tre ordene som ett ord:
politikerforakt metoo barn
.
Hvis bt.no sensurerer vekk denne kommentaren også får BT en sentral plass i min 8. og nye blogg:
Norges viktigste varsler
.
Logg inn for å svareAnbefal
.
.
.
MEN forleden dag fikk jeg beholde denne kommentaren:
.
https://www.bt.no/btmeninger/kommentar/i/QlArLq/Sommerfest-i-Gubbeklubben
.
Åsmund Agdestein
for 1 dag siden
.
Artikkelen og kommentarene omtaler #MeToo til kun å gjelde kvinner.
Min 7. blogg omhandler hvordan et Regjeringsmedlem og to Stortingsrepresentanter bruker alkohol og/eller barnepsykologi til å manipulere seg inn i 16 år gamle jentebarn i ungdomspartiene - i moralløse og konsekvensløse Norge.
.
Søk på disse tre ordene som ett ord:
politikerforakt metoo barn
.
Logg inn for å svare1 Anbefaler
.
.
.
Nå får jeg se om jeg får beholde denne:
.
https://www.bt.no/btmeninger/ps/i/7lGPrV/Meininga-med-livet
.
Åsmund Agdestein
for 16 minutter siden (redigert)
.
Nordmenn mangler generelt sett evne til å leve sine liv på en måte som kombinerer samfunnsnytte med et friere liv enn det normale lønnslave -kombinert med å være DNB- gjeldsslave.
Jeg selvtitulerer meg "Norges Fremste Langdistansesyklist" etter at jeg på 6 lange sykkelturer mellom 1988 og 2008 syklet vel 150.000 kilometer gjennom 50 land utenfor Vest-Europa. (Jeg har aldri truffet Helge fra Eidsvågnesset men for nøyaktig 20 år siden var vi begge på PSB i Lanzhou omtrent samtidig.)
Siden 1978 har jeg reist i tilsammen 92 land og jeg har overnattet på beregnet 2.000 steder. (Forskjellige bygningskompleks i samme by telles separat.)
.
Uansett hva man tror på så lever man bare en gang. Den som lever et enkelt liv har også mulighet til større frihet.
.
Selv lever jeg etter "Kardemommeloven" om at man ikke skal plage andre men at man skal være snill og grei - og så kan man ellers gjøre som man vil. Så lenge man er samfunnsnyttig...
.
Jeg skrev i helgen ferdig min 8. blogg og Jens Stoltenberg, Ingrid Schulerud, Rune Bjerke og Bente Landenes samt Trond Giske, Terje Søviknes og Kristian Tonning Riise påstår nok at jeg plager dem - og at jeg defor ikke er snill - men det er fordi de ikke forstår konseptet "samfunnsnyttig"...
.
Lev mer og friere - og ei IKKE aksjer i DNB...
.
Logg inn for å svareAnbefal
.
.
https://www.bt.no/btmeninger/kommentar/i/bK2Bgd/Byutvikling-over-streken
.
Åsmund Agdestein
for 3 dager siden
.
Rune Olsø er en nær venn av Trond Giske og sannsynligvis Trond sin talsmann i Trondheim. Da det for noen måneder ble tatt en avstemning stemte 39 AP-lokallag i Trøndelag mot Trond og Trondheim for Trond.
Jeg skriver endel i kommentarfeltene i Adressa for å forhindre at Trond, Kristian og "bygdetullingen fra Os", Terje, skal noengang greie å manipulere seg inn på SMK.
Søk på disse tre ordene som ett ord:
politikerforakt metoo barn
Rune er ikke nevnt i noen av mine 8 blogger - men han bruker også AP til selvberikelse - om enn på en annen måte enn Trond...
.
Logg inn for å svare3 Anbefaler
.
.
.
https://www.bt.no/btmeninger/debatt/i/zL11Qr/Kjare-unge-voksne_-still-til-valg
.
Åsmund Agdestein
for 2 dager siden (redigert)
.
Bergen og Norge forøvrig trenger en ny generasjon med politikere som IKKE bruker sine politiske verv til økonomiske selvfordeling eller utnytting av jentebarn i ungdomspartiene. OG som stiller andre politikere til regnskap når de krysser kriminelle og/eller moralske grenser.
Jeg har 8 blogger og den 7. er om hvordan Høyre, FrP og AP ikke får de andre partiene til å rydde opp for hvert parti har omtrent like mange mannlige politikere med personlighetsbrist som de andre to partiene.
Riise - Søviknes/Leirstein - Giske utligner hverandre noenlunde slik at hvert parti har "svin på skogen" - og blir derfor fredet av de andre to partienes ledere. I land med høyere moral enn Norge ville alle fire ha blitt "brennemerket" og utestengt fra politiske verv for evig og alltid. Mens i konsekvensløse Norge okkuperer de Regjering og Storting...
.
Søk på disse tre ordene som ett ord:
politikerforakt metoo barn
.
Så Norge trenger definitivt en ny generasjon med unge politikere som oppfører seg eksemplarisk OG som krever at alle andre politikere oppfører seg noenlunde eksemplariske - mens de representerer oss alle for Nasjonens beste OG er forbilder for de kommende generasjoner.
Potensielle unge politikere trenger ikke frykte om de er bra nok - for Norges rikspolitikere setter listen VELDIG lavt...
.
Logg inn for å svareAnbefal
.
.
.
https://www.bt.no/nyheter/utenriks/i/wEQlz1/Trump-presset-Stoltenberg-for-apent-kamera
.
Åsmund Agdestein
for noen sekunder siden
.
Mellom April 2014 og Januar 2016 skrev jeg, etter avtale med den Amerikanske Ambassaden i Bangkok, for Amerikansk Etterretning om l.s. Jens Stoltenberg - for å få NSA til å overvåke l.s. Jens Stoltenberg 24/7.
Et viktig punkt var NETTOPP at USA ikke kan stole på Angela Merkel da Vladimir Putin / FSB presser henne med noe de fant om henne i gamle STASI papirer. - OG at Vladimir Putin FSB driver utpressing av henne og andre NATO lands ledere - ved å true med kutt i Gazprom leveransene - med påfølgende valgtap ved neste valg.
Dette har jeg gjentatte flere ganger siden.
Det artige er at Jens Stoltenberg vet at jeg har fått NSA til å overvåke han 24/7 - OG at Trump vet at Stoltenberg vet...
Søk på: "10.) Written 2016.01.17.for CIA."
Nå har jeg 7 nye blogger og du kommer til konglomeratet av nye blogger ved å søke på disse tre ordene som ett ord:
politikerforaktmetoobarn
.
Jeg prøver forøvrig nå å bli gift med en professor i fra Oslo - som jeg begynte å flørte med nær NHH for snart 25 år siden. Vi bli da forhåpentligvis et par-team i USA som oppdager nasjonale og internasjonale problemer tidligere, som tolker problemer bedre - og som kommer med fredeligere og mere kostnadseffektive løsninger.
Utspekulert gode "Spin doctors" blir vi nok også for ikke bare skal vi påpeke at våre folk er "Guds gave til USA" - vi skal også påpeke at motstanderens folk er potensielle fengselskandidater. Og akkurat DET trener jeg meg på 
.
.
.
https://www.bt.no/nyheter/utenriks/i/xRvqRn/Trump-apnet-NATO-toppmotet-med-kraftsalve
.
Åsmund Agdestein
for 6 minutter siden
.
Trump er ikke Putin vennlig.
I 20 måneder skrev jeg for Amerikansk Etterretning for å få NSA til å overvåke l.s. Jens Stoltenberg 24/7. Samtidig som jeg skrev at USA ikke kunne stole på Angela Merkel og Tyskland.
Søkbart: "10.) Written 2016.01.17. for CIA."
.
Den bloggen er ikke lengre i bruk men siste døgnet var det så stor interesse i bloggen fra USA, at jeg nå la inn TOC (innholdsfortegnelsene) til mine 7 nye blogger.
Søk på mitt og Jens Stoltenberg sitt navn.
.
Logg inn for å svareAnbefal
.
.
.
Mine kommentarer til disse to BT menings-artiklene ble slettet:
.
https://www.bt.no/btmeninger/kommentar/i/rLjpgA/Rosetoget-som-sporet-av
.
https://www.bt.no/btmeninger/leder/i/BJ159w/Politialarm
.
Min kommentar til denne menings-artikkelen ble slettet etter noen få timer:
.
https://www.bt.no/btmeninger/debatt/i/XwAvJ7/Pinleg-om-2-prosentmalet-til-Nato-alliansen
.
1 kommentar
.
Åsmund Agdestein
for 8 minutter siden
.
At kommunistene i gamle dager "garanterte" at Sovjetunionen aldri ville invadere Norge var de programforpliktet til å gjøre, at medlem av Rødt "garanterer" at Russland aldri vil invadere Norge er naivt idioti.
- Vladimir Putin er verdens desidert slueste nasjonale leder og han gjør hva som helst for å skaffe seg/FSB/Russland mere makt og innflytelse.
Ifølge meg er Jens Stoltenberg i Putin/FSBs lomme.
Ifølge meg er Angela Merkel i Putin/FSBs lomme grunnet noe FSB fant om henne i gamle STASI papirer.
Ifølge meg er Angela Merkel og andre NATO lands ledere i Putin/FSBs lomme; gjør som Putin befaler eller Gazprom vil kutte gassleveransene og dere vil tape neste valg.
I 277.) skrev jeg hvorfor Jens ikke er fredet nå.
I 282.) skrev jeg om hvordan Jens - ifølge meg - ble lokket i en felle av Putin/FSB i 2011.
I 283.) skrev jeg om hvordan Putin/FSB - ifølge meg - fikk Jens valgt til Generalsekretær i NATO.
- Jeg kommenterte en artikkel Moxnes og Rødt skrev i Aftenbladet og jeg kommenterte en artikkel KPml skrev i Aftenbladet.- Forhåpentligvis leste Moxnes kommentarene til sin egen artikkel...
- Jeg har nå 8 blogger og de fleste er om problemer som Statsminister Jens Stoltenberg skapte mens han gikk fra plagsom AP-nepotisme til en skjult AP-okkupasjon av alt AP trenger å kontrollere for å ha makten 24/7 enten AP er i Regjeringsbygget eller ei - ifølge meg og mine mangeårige studier.
- For to uker siden infiltrerte jeg standen NKP hadde på Torgallmenningen - så kommunistene i Norge burde vite hva jeg skriver om. Jeg advarte NKP om at Klassekampen er redaksjonelt styrt av AP og annen organisert kriminalitet - og det påsto de at de allerede visste...
- Søk på disse tre ordene som ett ord for å komme til min hovedblogg:
arresterjensstoltenberg
.
Logg inn for å svareAnbefal
.
.
.
https://www.bt.no/btmeninger/debatt/i/A2Vld3/Det-ekstreme-er-i-ferd-med-a-bli-normalt
.
Åsmund Agdestein
svarte Aarseth73 for 1 dag siden
.
Hvis du stiller spørsmålstegn ved "22. Juli" les 277.) til 284.) i bloggen som du finner ved å søke på disse tre ordene som ett ord:
arresterjensstoltenberg
Hvis du trenger en gjennomgang av Jens Stoltenbergs skjulte CV fra de siste tre tiårene søk på disse ordene som ett ord:
jensstoltenbergskriminellecv
Jeg ønsker bare å påpeke at den manipulativt dyktige l.s. Jens Stoltenberg sammen med Vladimir Putin/FSB er en trussel mot alle innbyggerne i NATO landene + Russland + landene mellom NATO landene og Russland.
Totalt er Stoltenberg/Putin/FSB en trussel mot 1 MILLIARD mennesker - og Nordmenns naivitet og Nordmenns ubegrunnede Nasjonale selvgodhet er årsaken til at den manipulativt dyktige l.s. Jens Stoltenberg, som nå søker tilflukt bak både sin far og "22. Juli", ikke blir arrestert.
.
Det er forøvrig Ernas ansvar å få Jens arrestert. Jeg kjente "jenten med det rare navnet" som barn gjennom hennes fetter - og Erna er omtrent like feig og naiv nå som da hun var barn...
.
Logg inn for å svareAnbefal
.
.
.
https://www.bt.no/btmeninger/kommentar/i/oRGqpW/A-bere-rotene-i-brystkassa
.
Åsmund Agdestein
for 5 minutter siden (redigert)
.
Jeg vokste opp på Åstveit ved golfbanen - en kilometer unna artikkelforfatteren.
- Som barn var min far maskinsjef på utenriksfart og min langt eldre bror reiste mye som ung - så jeg fikk tidlig en lengsel til fremmede himmelstrøk.
- Som forvokst 15 åring fikk jeg jobbe i helger og i skoleferiene som losse og lastearbeider på Bergen havn.
- Som 16 åring reiste jeg alene på InterRail til bl.a. Istanbul, Marrakech og - den gang - kaotiske Belfast. Siden 1978 har jeg reist i 92 land og krysser 50 land utenom Vest-Europa på sykkel.
- Etter å ha ryddet stranden Ao Tan Khu i Thailand i fem år ble jeg arrestert og utvist for utgått visum og utgått pass - slik at jeg kom motvillig tilbake til Norge og Bergen for to år siden.
- I over fire år har jeg forsøkt å få en viss person arrestert - og greier jeg det får jeg nærmest automatisk jobb i USA - forhåpentligvis sammen med en professor i fra Oslo som jeg begynte å flørte med nær NHH for 25 år siden. Vi blir da et par-team som gjenkjenner problemer tidligere, som tolker problemer bedre og som kommer med fredeligere og mere kostnadseffektive problemløsninger.
.
- DA slipper jeg å bo pengeløs i Norge!
- 10 Punkt hvorfor jeg ikke liker Norge - søk på disse ordene som ett ord:
jensstoltenbergskriminellecv
.
- Fem "topp" politikere som gjør at jeg ikke ønsker å bo i moralløse og konsekvensløse Norge - søk på disse tre ordene som ett ord:
politikerforaktmetoobarn
.
Logg inn for å svareAnbefal
.
.
.
https://www.bt.no/btmeninger/leder/i/4dArvR/Den-vanskelige-varslingen
.
Åsmund Agdestein
for 4 dager siden
.
- Jeg regner meg ubeskjedent som Norges viktigste varsler - men å varsle til de som er Europas mest naive - ifølge meg og European Social Studies - er vanskelig da Nordmenn er det folk i Europa som ser sin kultur som overlegen andres kulturer.
- Mitt problem er ikke mangel på beskyttelse - mitt problem er å finne noe som er istand til å forstå det jeg skriver. Som kan forstå at Norge ikke er så perfekt som dere alle har blitt manipulert til å tro.
- Forøvrig er varsler prisen "Zola-prisen" - ifølge meg - falsk og eksisterer for at AP skal få navnene på alle varslerne i Norge som kan være et problem mot AP og AP/DNB.
- Jeg har nå 9 blogger og dere finner de tre siste ved å søke på disse ordene som ett ord:
- jensstoltenbergskriminellecv - (Jens sin skjulte CV for de siste tre tiår.)
- norgesviktigstevarsler - (Mine 10 år med varsling om organisert aksjesvindel som finansiering av en stat i Staten.)
- politikerforaktmetoobarn - (Om tre "topp" politikeres bruk av alkohol og/eller barnepsykologi til å manipulere seg inn i 16 år gamle jentebarn i FpU, Unge Høyre og AUF - i moralløse og konsekvensløse Norge.)
- Føler dere ikke at dere går glipp av selve livet når dere lurer dere selv til å tro at alt er perfekt i Norge? Uansett hva dere tror på lever dere kun en gang - og det er jo litt tragikomisk at det ene livet dere har er en endeløs lang livsløgn.
- Personlig ønsker jeg meg lengst mulig vekk fra Norge og ubegrunnet nasjonalt selvgode Nordmenn - men dessverre er jeg helt blakk...
.
Logg inn for å svare2 Anbefaler
.
.
.
https://www.bt.no/btmeninger/kommentar/i/e1xk6O/Operasjon-Grenselaus-naivitet
.
Åsmund Agdestein
for 4 dager siden
.
- Vi kan alle være glade for at Per Sandberg ikke ble Justisminister...
- De av dere som irriterer dere over at 58 år gamle Sandberg har funnet seg en 26 år gammel kjæreste - kan finne trøst i at mentalt sett er sannsynligvis hun eldre enn han...
- Turen var ikke spontan og Tyrkia er en langt mindre sikkerhetsrisiko enn Iran.
- Selv ble jeg nektet visum til Iran på det Iranske konsulatet i Istanbul i 1988 - så jeg syklet til Kairo i stedet.
- I 2007 fikk jeg visum på den Iranske ambassaden i Bangkok - men det var tidkrevende. Jeg krysset grensen til Iran ved Saraqs og syklet via Mashhad og det Kaspiske hav til Azerbaijan. Både politi og soldater stoppet meg for å spørre om jeg hadde GPS - slik at jeg kunne finne nøyaktig posisjon til militære installasjoner - men både politi og soldater godtok mitt ærlige svar.
- Både Per Sandberg og jeg er enige om at Iran er et fantastisk land og at Iranerne er vennlige mennesker - men at deres presteskap styresett tilhører Middelalderen.
- Per Sandberg og alle andre er nå enige om at ens tjeneste telefon ikke skal taes med hverken til Iran eller Kina...
.
Logg inn for å svare12 Anbefaler
.
.
.
https://www.bt.no/btmeninger/debatt/i/3j3oOe/Na-er-det-stuerent-a-vare-hoyreekstrem
.
Åsmund Agdestein
for 3 dager siden
.
- Jeg gikk tilfeldigvis over Festplassen da SIAN holdt på. Politiet så nervøs ut og det var få fremmøtte for å høre på - de fleste så ut som motstandere og nyskjerrige.
Både A.B.B. og SIAN har blitt hjernevasket av "APs Nasjonal Narsissisme" - dvs hjernevasket til å tro at Norge er den perfekte Nasjon og at Nordmenn er et ufeilbarlig og perfekt folk. Det har resultert i at Nordmenn er Europas mest naive - ifølge meg og European Social Studies - og at Nordmenn er det folk i Europa som flest ser sin kultur som overlegen andre kulturer. I tillegg skapte APs Nasjonal Narsissisme folk som tror de skal forsvare "Norske verdier" slik som A.B.B. og SIAN.
- Grunnen til at AP - og Statsminister Jens Stoltenberg spesielt - fremdyrket "APs Nasjonal Narsissisme" var fordi da kunne Statsminister Jens Stoltenberg gjøre som han ville mot det "ufeilbarlige folket i verdens beste nasjon".
.
Jeg skrev i Nettavisen for noen måneder siden at når jeg vinner frem blir det slutt på rasismen i Norge - for da er det ingen i Norge som ser seg overlegen andre folk og andre kulturer. - Hvorpå Nettavisen stengte meg ute fra å komme med flere kommentarer...
.
Søk på "APs Nasjonal Narsissisme forklart".
.
Søk på disse ordene som ett ord for å finne i 10 punkt i min 9. blogg hva Jens gjorde mot dere alle - etter å ha lurt dere til å tro at Norge er et krimfritt land og at alle Nordmenn er ærlige mennesker:
jensstoltenbergskriminellecv
.
Logg inn for å svare6 Anbefaler
.
.
Carsten B. Hxxxxx
svarte Åsmund Agdestein for 3 dager siden
.
Oj, det var mye søl på en gang! Sett korken på før all ketchupen er ute!
Nuff said !!
.
Logg inn for å svare24 Anbefaler
.
.
Åsmund Agdestein
svarte Carsten B. Hxxxxx for 3 dager siden (redigert)
.
Har "APs Nasjonal Narsissisme" lurt deg til å tro at Nordmenn er et ufelbarlig og perfekt folk - som lever i "Verdens beste nasjon"?
Alle data kan forfalskes - også data fra bl.a. SSB og OSE/VPS...
.
Logg inn for å svareAnbefal
.
.
.
https://www.bt.no/btmeninger/kommentar/i/a2EyA5/Distr-menneskes-paradis
.
Åsmund Agdestein
for 23 timer siden
.
- Det er ikke bare i Norge man kan ha tillit til andre mennesker. Siden 1978 har jeg reist i 92 land og mellom 1988 og 2008 krysset jeg 50 av de landene på sykkel utenfor Vest-Europa. Svært få ganger har jeg fått noe frastjålet - men to ganger har jeg fått sykler frastjålet - og begge gangene skjedde det i Norge kort tid etter at jeg hadde kommet tilbake til Norge.
- Problemet for Norge er at det er så lett å lure en naiv befolkning når man har makt og en kriminell agenda. Søk på disse ordene som ett ord: jensstoltenbergskriminellecv
- Eller man føler et behov for å utnytte jentebarn i moralløse og konsekvensløse Norge: politikerforaktmetoobarn
.
Logg inn for å svareAnbefal
.
.
.
https://www.bt.no/btmeninger/kommentar/i/5VqK1e/Sannsynligheten-for-voldtekt
.
Jeg promoterte min politikerforaktmetoobarn blogg - og så ble kommentaren min fjernet etter mindre enn ti minutter...
.
.
.
https://www.bt.no/nyheter/lokalt/i/EoA3MG/Politietterforsker-truer-med-soksmal-
.
Åsmund Agdestein
for 3 dager siden
.
- Politimester Kaare Songstad liker ikke varslere - noe jeg fikk erfare i fjor høst.
Gjennom flere uker gikk jeg og varslet om bl.a. organisert svindel og landssvik - hvorpå en av Kaares undersåtter skjøv papirene tilbake til meg og påstod at jeg ikke skrev om noe kriminelt.
Mine nær 10 år som varsler - søk på disse ordene som ett ord:
Norgesviktigstevarsler
34.) Omhandler Politimester Kaare Songstads manglende arbeidslyst - eventuelt feighet - eventuelt noe helt annet...
36.) Omhandler hvordan jeg i 2012 mailet Bergens Tidende - hvorpå "noen" gikk imellom meg og BT og spammet ned BTs "inbox" med min Hotmailkonto - slik at jeg fikk min Hotmailkonto sperret.
.
Logg inn for å svare1 Anbefaler
.
.
.
https://www.bt.no/nyheter/innenriks/i/8wA361/-Soviknes-gar-av--kan-bli-listetopp-for-Vestland-Frp
.
Etter et par timer kommenterte jeg og tok på meg del-æren med bl.a. BT for å ha mobbet Terje Søviknes UT! av Regjeringen.
Så kom det et svar - og så kom det et annet svar som jeg ikke fikk åpnet fordi min kommentar og de to kommentarene til min kommentar ble sensurert vekk klokken 14:45.
.
.
.
https://www.bt.no/btmeninger/kommentar/i/yvdR0e/Alle-politihusets-varslere
.
Åsmund Agdestein
for 2 timer siden
.
I fjor høst gikk jeg på Politihuset og varslet en rekke ganger om landssvik, mord og organisert aksje og obligasjonssvindel som finansiering av en stat i Staten. Til slutt skjøv en av Kaare Songstads sine undersåtter papirene tilbake til meg og sa at av alt jeg varsler om, varsler jeg ikke om noe kriminelt...
Jeg har 9 blogger stort sett om hva som er galt i Norge - og i Brussel.
Søk på disse ordene som ett ord: Norgesviktigstevarsler
I 34.) ramser jeg opp hva politimester Kaare Songstad anser som "ikke kriminelt".
I 36.) om hvordan noen gikk imellom min mail til BT og BTs "inbox" og spammet ned BTs inbox slik at den ble full - og min Hotmailkonto ble sperret.
I 51.) tok jeg på meg del-æren for å ha mobbet Terje Søviknes UT! av Regjeringen Solberg.
.
- Å være varsler i Norge er en martrende oppgave...
.
Logg inn for å svareAnbefal
.
.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar