lørdag 4. august 2018

40.) Varsel: Skrevet i Mai for de streikende NRK journalistene:

.
40.) Varsel: Skrevet i Mai for de streikende NRK journalistene: 
.
Jeg bor en kilometer unna Media City her i Bergen og under NRK streiken i Mai 2018 kunne jeg henvende meg rett til de streikende NRK journalistene. Hver gang jeg gikk forbi ga jeg dem et par eksemplarer av dette - lett å forstå - skrivet mitt og til sammen delte jeg ut vel 14 skriv:
.
.
Skrevet av Åsmund Agdestein for de streikende NRK journalistene:
.
Statsminister Jens Stoltenberg gikk fra Aps plagsomme AP-nepotisme til regelrett AP-okkupasjon av alt AP trenger å kontrollere for å ha makten i Norge - enten de er i Regjeringsbygget eller ikke.
Noen i AP viderefører og vedlikeholder Aps okkupasjon av Norge, hvem det er vet jeg ikke - men det er neppe Trond Giske da han bare er interessert i AUF-jentebarn…
>>> arresterjensstoltenberg.blogspot.no
.
«Den AP okkuperte korrupte og kriminelle Statsbanken DNB» og AP/DNBs
«Svindeltrekant DNB/Rune Bjerke/DNM – OSE/Bente Landsnes/VPS – NTM» finansierer Aps stat i Staten.
>>> runebjerkearresteres.blogspot.no
.
Etter avtale med noen på den Amerikanske Ambassaden i Bangkok skrev jeg mellom April 2014 og Januar 2016 for Amerikansk Etterretning for å få NSA til å overvåke det kriminelle oppsopet Jens Stoltenberg 24/7. Jeg holdt det hemmelig at jeg skrev for Amerikansk Etterretning til august 2017.
«10.) Written 2016.01.17. for CIA.» Var 60.000 ord på «College Graduate level English» – før Google kunne oversette en tekst forståelig.
>>> omsvindelogbedrag.blogspot.com
.
For noen dager siden skrev jeg en ny blogg om Norske  TOPP politikeres bruk av vold, alkohol og/eller barnepsykologi for å få fatt i 16 år gamle barne-xxxxxr - og da hovedsakelig om den dyktige jentejegeren Trond Giske.
AP har lagt Giske-saken bak seg og ønsker naturlig nok ikke at det skal komme ut beregninger på hvor mange AUF-jentebarn Trond Giske som AUF leder, som diverse Ministre og som Stortingsrepresentant har knullet over en periode på flere ti-år.
>>> politikerforaktmetoobarn.blogspot.no
------------------------------
Fra HegnarOnline:
.
Atle.K
06.01.2018 kl 02:47 1172
.
Jeg var medlem av AP I 3 tiår
Har vert på mange samlinger m Giske
Alt på Utøya for mere enn 30 år siden var Giskes oppførsel et problem
For 11 år siden kom han til Utøya som minister
Da kullet han jentunger der
Min datter var der og forteller nå at Giske kullet venninna hennes som da kun var 16 år
Min datter meldte seg ut av AUF og først nå skjønner jeg dette
Jeg meldte meg ut for kort tid siden og har meldt meg inn i Høyre slik min datter og har gjort
.
.
.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar